Ügyfélbeszámolók

Elveszett a csomagom. Ki téríti meg a káromat?

Ügyfelünk a DPD futárszolgálatnak átadott egy csomagot 2016. év decemberében, amely sajnos elveszett, így nem került kézbesítésre a címzettnek.

A teljes történet

Esettanulmányok

Elavult gép? Nem!

Ügyfelünk lakása a tavaszi heves esőzések következtében beázott, és az ingatlanban keletkezett káron felül a munkájához használt számítógépe is megsérült.

A teljes történet


Jogi esetek és hírek


Lapozás: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105

Nyári leárazások – sokat olcsón?

2016. július 11.

Lassan beindulnak a nagy nyári leárazások, sőt a közelmúltban lehetett hallani arról, hogy az egyik legnagyobb férfi-női ruházati cég alaposan túlrendelte magát áruból, ezért feltehető, hogy komoly leárazásokkal adnak túl ruháikon. Ugyanakkor a fogyasztói társadalom hisztériája miatt gyakran előfordul, hogy olyan árut veszünk meg amit később megbánunk vagy nincs rá szükségünk. Sajnos komoly baj, hogy sokan a mai napig nincsenek tisztában azzal, hogy milyen jogaik vannak vásárláskor.

Bővebben

Vízálló mobiltelefon

Kifejezetten vízállónak hirdetett speciális mobilkészülékét ügyfelünk kipróbálta, amely beázott. Ügyfelünk jótállási igénnyel élt és megkereste az eladót, aki elutasította ügyfelünk kérését.  Szerette volna a készüléket kijavíttatni vagy kicserélni, amitől az eladó több heti levelezés után elzárkózott. 

Bővebben

A 2016/2017-es tanév rendje

2016. július 7.

Bár már javában tart a nyár, szinte az egész ország foci-lázban ég, megteltek a strandok és egymást érik a jobbnál jobb táborok, nem árt felkészülni a következő évre, elővenni a kötelező olvasmányokat és felírni, mikor is fognak legközelebb becsengetni.

Bővebben

Táppénz - alternatív gyógymód

Ügyfelünk gerincfájdalmai okán kereste meg háziorvosát, aki táppénzes állományba vette őt. A biztosítójának erre az időszakra ügyfelünk hitelkártya tartozását részben fedeznie kellett volna. A biztosító erre nem volt hajlandó ezért társaságunk segítségét kérte. 

Bővebben

Bekamerázott kertek – törvényes?

2016. július 5.

Napjainkban már nem lehet tudni, ki kit figyel meg, hallgat le, ki kinek fér hozzá az elektronikus levelezéséhez, közösségi oldalakon lévő adataihoz, titkaihoz. A megfigyelés egyre inkább lehetővé válik és egyre inkább kiterjed mindenkire. Egyre többen szerelnek fel térfigyelő kamerát saját lakásukban, telkükön, földjükön, főként a gazdasági bűncselekmények, szabálysértések megelőzése érdekében.

Bővebben

Mikortól lép hatályba a gépjármű kötelező felelősségbiztosítása?

2016. július 5.

Rohanó világunkban a legtöbben internetes oldalon keresztül kötnek biztosítási szerződéseket. Tipikusan jellemző ez a kötelező-gépjármű felelősségbiztosítási szerződésekre. Ez az eljárás azonban gyakran hordoz magában hibázási lehetőségeket. Ennek egyik leggyakoribb esete a biztosítási szerződés hatályba lépésének időpontjával kapcsolatos eltérés.

 

Bővebben

Hogyan mondjunk fel?

2016. június 28.

A felmondás mindig kényes kérdés, próbáljuk kipuhatolni, mikor lenne azt a legcélszerűbb közölni. A főnök hangulatán túl azonban célszerű, ha a közlés jogszerűségére is figyelünk.

Bővebben

Kezdődik a fesztiválszezon, bulizzunk jogszerűen!

2016. június 27.

A Volt, a Balaton SOUND és a Sziget idén is várja a látogatókat Sopronban, Zamárdiban és a Hajógyári szigeten. A fesztiválok honlapján egy több oldalas házirend tájékoztatja a látogatókat a betartandó szabályokról. Ha akár Ön, akár gyermeke vagy közeli ismerőse tervezi a részvételt, nem árt tisztában lenni az irányadó szabályokkal.

Bővebben

Új cafeteria szabályok – indulhat az ügyeskedés

2016. június 22.

A béren kívüli juttatások jelenlegi rendszere az elmúlt években konszolidálódott, és igen jelentős tényezővé váltak a kedvezményes adózású (vagy adómentes) béren kívüli juttatások a gazdaságban. Nem csak a munkavállalók számára, hanem a cafeteria kártyák jellemző elfogadó helyei számára is fontos bevételi forrássá lépett elő az a sokmilliárd forint, amit ebben a formában költenek el a munkavállalók minden évben. A parlament elé került új szabályok alapján félő, hogy a kreatív magyar vállalkozások ügyeskedésbe kezdenek, nem éppen a munkavállalók előnyére.

Bővebben

Csőtörés

Ügyfelünk ingatlanjában csőtörés miatt jelentős kár keletkezett, mind az ingóságokban, mind pedig az épületben. Mivel ügyfelünk csőtörés okozta károkra is kiterjedő lakásbiztosítással rendelkezett, megtette a biztosító felé a kárbejelentést. 

Bővebben

Lapozás: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105

Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép