Ügyfélbeszámolók

Elveszett a csomagom. Ki téríti meg a káromat?

Ügyfelünk a DPD futárszolgálatnak átadott egy csomagot 2016. év decemberében, amely sajnos elveszett, így nem került kézbesítésre a címzettnek.

A teljes történet

Esettanulmányok

Hibás bírság

Kedves Ügyfelünk egy ausztriai bírság üggyel kereste meg Társaságunkat, amelyet gyorshajtás miatt szabott ki a hatóság. Ügyfelünk többször is megfordul évente Ausztriában, ezért első pillanatra nem tűnt fel neki semmi furcsa a határozattal kapcsolatosan. 

A teljes történet


Jogi esetek és hírek


Lapozás: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102

Mit tehetsz, ha tartoznak neked? I. rész

2016. augusztus 23.

Egyre gyakoribbak sajnos azok az esetkörök, amikor egy cég vagy magánszemély adós marad, aztán futhat a pénze után a szerencsétlen hitelező. Sokan egyből csalás miatt akarnak feljelentéssel élni, ami nem feltétlenül jelent megoldást az esetre. Ugyanakkor vérmérséklettől függően ilyenkor több lehetőségünk is van a felmerült követelésünk behajtására.

Bővebben

Hibás mobiltelefon

Ügyfelünk azzal fordult hozzánk, hogy a vadonatúj, kereskedésből vett mobiltelefonja egy hét használat után meghibásodott. Visszavitte a kereskedésbe, ahonnan tovább küldték a forgalmazóhoz. A diagnosztika alaplap hibát jelzett, de az ügyfelünk három hét várakozás után sem kapta vissza egy hetes telefonját. Társaságunk megkeresésére, a kereskedéshez intézett felszólító levelünk hatására az ügyfelünk rövid úton kapott egy új telefonkészüléket, mivel az általa beküldött telefon nem volt javítható. Ügyfelünk elégedetten köszönte meg hathatós segítségünket, mely gyors, szakszerű mivolta miatt rövid úton elérte célját.

Bővebben

Felmondás próbaidő alatt

Ügyfelünk munkaviszonyt létesített, és a munkaszerződésben valamennyi lényeges kérdésben megállapodtak, majd Ügyfelünk munkába is állt, annak rendje és módja szerint. Próbaidejét töltötte, miközben azt tapasztalta, hogy a munkavégzés feltételei számára sajnos nem megfelelőek. A munkáltató ígéreteihez képest  jóval több feladatot volt kénytelen ellátni, mely számára aránytalan fizikai és lelki sérelemmel járt.

Bővebben

Az otthon melege

2016. augusztus 22.

Az otthon mindannyiunk számára más formában jelenik meg, máshol van, mások a méretei, tulajdonságai, más a színe és változó, hogy kikkel osztjuk meg. Mindben közös azonban, hogy az otthonunk akaratlan nélkülözése, a kényszerű távollét mindenkit megvisel. 

Bővebben

Védelem a nyugdíj előtt

2016. augusztus 22.

Sokan tudni vélik, hogy megszűnt az a törvényi rendelkezés, mely védelembe részesítette a nyugdíj előtt álló munkavállalókat, tehát már az ő munkaviszonyuk sincs biztonságban. Ez azonban nem így van. 

Bővebben

Ha nem fizet a Bérgarancia

2016. augusztus 18.

Bő húsz éve lépett hatályba a legtöbb munkavállaló számára elérhető mentőövet jelentő törvény a Bérgarancia Alapról. Az elmúlt két évtizedben sajnos bebizonyosodott, mennyire hasznos volt ennek az intézménynek a létrehozása. A szabályozás ugyanakkor meglehetősen távol áll a tökéletestől. Főbb problémái az igénybevétel folyamatának lassúságán túl, a garancia összegének erős korlátozottsága, továbbá az egyes munkavállalók közötti indokolatlan hátrányos megkülönböztetés. Nagyon sok munkavállalót ugyanis a törvény kezdettől fogva kizárt az igénybevevők köréből. Ebben a cikkben ezen kizárás okát és a lehetséges alternatív eljárást mutatjuk be.

Bővebben

Megbízás, de mire?

2016. augusztus 15.

Manapság egyre gyakrabban találkozunk olyan szerződésekkel, ahol megbízást kötnek az emberek, majd később folyamatosan merülnek fel ezzel kapcsolatosan olyan problémák, amelyeket előre nem is látott. Tipikus probléma a lakásértékesítés vagy üdülési jog értékesítésével kapcsolatos szerződés. Érdemes tisztában lennünk, hogy ezek a szerződések megbízási szerződésnek minősülnek. Hogy ez mit jelent a gyakorlatban abban próbál irányt mutatni jelen cikk.

Bővebben

Elállás, hogyan és mikor?

2016. augusztus 11.

Többször írtunk már a kellékszavatossági jogokról és azok érvényesíthetőségi sorrendjéről, azonban újra és újra felmerül egy-egy bírósági ítélet, amely kiegészíti az eddigi ismereteinket. Ebből kiindulva úgy gondoljuk fontos megosztani újonnan szerzett tapasztalatainkat olvasóinkkal, hiszen nemcsak a karácsonyi időszakban, hanem nyáron is aktuális ez a kérdés, a szezonális termékek megvásárlásával kapcsolatban.

Bővebben

Mit nem vihet el a végrehajtó?

2016. augusztus 8.

Előfordul sajnos, hogy az ember tovább nyújtózkodik, mint ameddig az a bizonyos takaró ér. Ilyenkor a hosszas pereskedést és a jó pár álmatlan éjszakát követően megindul a végrehajtás. Sokan úgy gondolják, a végrehajtó mindent visz, ez azonban nem így van.

Bővebben

Hibás gépjármű

Ügyfelünk új gépjárművet vásárolt egy autókereskedéstől, majd néhány nap múlva sajnos meghibásodásokat tapasztalt. Az autó két alkalommal megállt, többször leblokkolt, és hibaüzeneteket írt ki. 

Bővebben

Lapozás: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102

Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép