Ügyfélbeszámolók

A D.A.S. matrica hatalma

Szűcs Mihály

Németországban dolgozom így sokat vagyok úton. Egyik vasárnap, mikor mentem vissza Németországba, akkor történt velem az alábbi eset:

A teljes történet

Esettanulmányok

Ingatlan vagyonbiztosítás

Ügyfeleink ingatlanukra vonatkozóan vagyonbiztosítást kötöttek. Hét évvel később a biztosított ingatlanban nagyméretű repedések mutatkoztak, melyekről kiderült, hogy azokat az épület szennyvízcsövének törése okozta. 

A teljes történet


Jogi esetek és hírek


Lapozás: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102

A munkavállalót megillető jogok hozzátartozó halála esetén

2016. december 15.

Kevesen vannak tisztában azzal, hogy munkavállalóként milyen jogok illetik meg abban a nehéz helyzetben, ha hozzátartozójuk hunyt el. Ennek részletiről adunk tájékoztatást ebben a cikkben.

Bővebben

Mit tehet a vagyonőr - tévhitek és a valóság

2016. december 13.

A személy- és vagyonőri szakma képviselőivel legtöbben az üzletekben találkoznak, jóllehet a tevékenység messze túlmutat a kereskedelmi létesítmények árucikkeinek és dolgozóinak védelmén. Rendszeresen előkerülő téma, hogy meddig mehet el intézkedései során egy áruházi vagyonőr, mihez van joga és mihez nincs. Ebben a cikkben összeszedtük a legfontosabb szabályokat.

Bővebben

Mi az a tartási szerződés és mikor érdemes megkötni?

2016. december 8.

Gyakran alkalmazott módszere az idősgondozásnak a tartási szerződés megkötése. A tartási szerződés alapján ugyanis a tartásra kötelezett a tartásra jogosult körülményeinek és szükségleteinek megfelelő ellátására, illetve gondozására, a tartásra jogosult ellenérték teljesítésére köteles. Ez a kötelezettség magába foglalja a tartásra jogosult lakhatásának biztosítását, élelemmel és ruházattal való ellátását, gondozását, betegsége esetén ápolását és gyógyíttatását, valamint halála esetén illő eltemettetését.

Bővebben

Koccanásos baleset

Ügyfelünk anyagi káros balesetet szenvedett, amely koccanásban ő vétlen volt. A másik fél a felelősségét nem ismerte el, ezért rendőrt hívtak. A rendőrség megállapította a károkozó felelősségét és igazolást is adott ügyfelünk részére. 

Bővebben

„Közös megegyezés”

A Társaságunk egyik biztosítottja fiatal munkavállaló, aki az első munkahelyén kezdett dolgozni. Az alkalmazására határozott 2 éves idejű munkaszerződés mellett került sor. Néhány hónappal a belépését követően, amikor már lejárt a próbaidő, a közvetlen felettesével szóváltásba keveredett, ami miatt a munkaviszonyát megszüntette a cég. 

Bővebben

Különleges eset - bónusz romlása eladott autó után

2016. december 6.

A magyar jogrendszer a gépjárművek üzemeltetésével, tulajdonjog átruházásával kapcsolatosan közismerten teret enged bizonyos anomáliáknak. Ezúttal a jármű adás-vételéhez kapcsolódó egyik lehetséges furcsaságra szeretnénk felhívni a figyelmet, ismertetve egyúttal a megelőzés lehetséges módját.

Bővebben

A törvény éber őrei – avagy a helyszíni bírság

2016. december 6.

Sokunkban felmerülhet, hogy kik is azok a személyek, akik jogosultak helyszíni bírság kiszabására. Van olyan egyenruhás, akiről egyértelműen tudjuk, hogy ezt megteheti - ilyen például a rendőr - de sokan vannak olyanok, akikről hallottuk ugyan, hogy jogosultak ezen büntetés alkalmazására, ám mégsem hisszük, vagy legalábbis kétkedve fogadjuk ezt. Nézzük most át, kiket is nevesít a törvény? Kik azok, akik szabálysértés elkövetése esetén alkalmazhatják velünk szemben ezt a szankciót?

Bővebben

Internetes vásárlás szabályai II.

2016. december 2.

Korábbi cikkünkben a távollévők között létrejövő szerződések fogalmát és a legfontosabb tájékoztatási szabályokat tekintettük át. Ezt követően térjünk át arra, hogy ezeket a megállapodásokat mikor mondhatja fel a fogyasztó, illetve mikor állhat el ezektől.

Bővebben

Nyeremény telefon

Ügyfelünk kisfia, 2015. év folyamán a PontVelem programban kiváló eredménye jutalmául egy Samsung Galaxy S3 Neo telefont kapott. A telefon többször is meghibásodott, így a Samsung Ügyfélszolgálata javasolta a készülék bevizsgálását a gyakori hibákra tekintettel. A vizsgálat során kiderült, hogy nem javítható és csereutalványt javasoltak, melyet azonban számla hiányában nem tudtak beváltani. 

Bővebben

Mennyit fizet a biztosító?

Ügyfelünk sajnálatos módon közúti közlekedési balesetet szenvedett gépjárműjével. Az autóban jelentős kára keletkezett, mely kárt a károkozó kötelező gépjármű-felelősségbiztosítója nem térített meg teljes mértékben.

Bővebben

Lapozás: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102

Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép