Ügyfélbeszámolók

Black Friday

Ügyfelünk karácsony közeledtével egy smart tv-vel szerette volna meglepni a családját. A Black Friday adta lehetőségeket kihasználva felkeresett egy közeli bevásárlóközpontot, ahol kedvezményes áron be is tudta szerezni az ajándékot. Mikor hazaért, kibontotta a terméket, és megdöbbenve tapasztalta, hogy a termék hibás, nem lehet bekapcsolni. Visszavitte a Vevőszolgálatra, ahol átvették a terméket, és azt ígérték Neki, hogy 5 napon belül sms-ben fogják értesíteni a kijavítás elkészültéről.

A teljes történet

Esettanulmányok

Amikor a kerékpáros fizet

Ügyfelünk ellen a német rendőrség indított eljárást közúti baleset gondatlan okozása miatt, mivel amikor egy kapualjból szeretett volna kihajtani, a gépjárművének ütközött egy biciklis. 

A teljes történet


Jogi esetek és hírek


Lapozás: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106

Az előre kifizetett gyártó nem jelentkezik többé

Ügyfelünk új nyílászárókat rendelt egyedi méretre gyártva épülő családi házához 800.000 Ft értékben.

Bővebben

Hibás teljesítés: 3 év alatt 24-szer a szervizben az autó

Ügyfelünk vásárolt egy vadonatúj gépjárművet 4 millió forintért úgy, hogy a kereskedés beszereltetett egy gyári rablásgátló berendezést is.

Bővebben

A légitársaságot nem érdekelte a kárigény

Ügyfelünk poggyásza késve érkezett meg a célállomásra.

Bővebben

Hibás teljesítés: ha lejár a szavatosság

Ügyfelünk laptopja több alkalommal is meghibásodott ugyanabból az okból.

Bővebben

Síút - hó nélkül

Ügyfelünk ausztriai síútra fizetett be pályaszállással. A befizetett héten sajnos nem volt természetes hótakaró a pályán, ezért az előre kifizetett pályabérletet ki sem adták a szervezők.

Bővebben

Autóvásárlás után: a rejtett hibák felszínre kerülnek

Ügyfelünk használt járművet vásárolt, melyről utólag derült ki, hogy korábban balesetetszenvedett, és számtalan rejtett hibája volt.

Bővebben

Áramszolgáltatás: azonnal meglettek a hiányzó papírok...

Ügyfelünk 2008 februárjától kezdődően próbálta elérni az egyik legnagyobb áramszolgáltató társaságnál, hogy balatoni nyaralójánál bekössék a mérőberendezést így az ingatlan áramellátása biztosított legyen. 

Bővebben

Termékbemutató - vásárlás után hibás ajándék...

Ügyfelünk, aki előzetesen a Call Centerünkhöz fordult segítségért, az alábbi problémával kereste meg jogi osztályunkat:

Bővebben

Vadiúj kanapé

Ügyfelünk egy nagy bútoráruházban vásárolt 200.000 Ft értékben egy kanapét, amely 2 hét rendeltetésszerű használat után fesleni kezdett.

Bővebben

Ingatlanvásárlás: lakóval együtt?

Ügyfelünk ingatlan-adásvételi szerződést kötött. 

Bővebben

Lapozás: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106

Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép