Ügyfélbeszámolók

A D.A.S. biztonságot kínál és bátorságot ad!

Bajka Botond

Egy 14 éves Opel Corsa-m van, 2006 tavaszán vásároltam. Mindig márkaszervizbe viszem és mindig ugyanoda. 2007 tavaszán jeleztem, hogy a motortérben hűtővíz-szivárgás van.

A teljes történet

Esettanulmányok

Jégeső kontra lakásbiztosítás

Rendkívüli jégeső következtében Ügyfelünk ingatlanjának tetőszerkezete súlyosan megsérült. Mivel Ügyfelünk a káresemény időpontjában érvényes lakásbiztosítással rendelkezett, a kár megtérítését ez alapján kérte.

A teljes történet


Mennyit fizet a biztosító?

Ügyfelünk sajnálatos módon közúti közlekedési balesetet szenvedett gépjárműjével. Az autóban jelentős kára keletkezett, mely kárt a károkozó kötelező gépjármű-felelősségbiztosítója nem térített meg teljes mértékben.

Ügyfelünk a nagy mértékű különbözet kapcsán írásban folytatott levelezést a biztosítóval, ám megkeresései folyamatos elutasításba ütköztek. Ügyfelünk ekkor kérte Társaságunk segítségét, és peren kívüli felszólító levelet küldtünk a biztosítónak az ügy békés úton való rendezése érdekében. Felszólításunk hatására a biztosító 15 napon belül kifizette a meg nem térült összeget, Ügyfelünk pedig rendkívül elégedett volt a gyors és eredményes ügyintézéssel.


Kategóriák:

Tovább az Esettanulmányok oldalra

Jogi problémája van?
Ilyen és hasonló esetekben is segít a D.A.S.

Kérjen visszahívást!

Előfordulhat, hogy a jogi háttér vagy a piaci helyzet megváltozása miatt a cikkben közölt információk már nem időszerűek. Az információk pontosságáért és hasznosságáért mindent megteszünk, de tartalmukért és felhasználásukért következményeiért felelősséget nem vállalunk.

Aktuális információkért vegye fel velünk a kapcsolatot!



Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép