Ügyfélbeszámolók

Veszélyes hivatás

Ipacs Norbert, Gyula

Tudni kell rólam, hogy én a D.A.S. munkatársa vagyok, mint tanácsadó. Egy pénteki nyári napon a tárgyalás befejeztével távoztam a házból. 

A teljes történet

Esettanulmányok

Áramingadozási problémák

Ügyfelünk azzal a problémával fordult hozzánk, hogy az általa vásárolt garanciális mosógép már harmadik alkalommal romlott el. 

A teljes történet


Ki fizeti meg a vadkárt?

Ügyfelünk autóúton közlekedve, gépjárművel vétlenül elütött egy elé vágó őzbakot. Figyelmeztető tábla nem volt elhelyezve az érintett útszakaszon. Később a kiérkező rendőrök tájékoztatást nyújtottak arról, hogy melyik vadásztársaság jogosult a területen vadászatra.

Ügyfelünk a kárigénye érvényesítésében kérte Társaságunk segítségét. Egy autószerviztől kapott javítási árajánlat alapján pontosan meghatározhatóvá vált a kár mértéke, mely összeget peren kívüli felszólító levélben követeltük a társaságtól. Válaszlevelükben elismerték a kárt, és két részletben ugyan, de megfizették a követelt összeget.


Kategóriák: Közlekedés, Polgári törvénykönyv

Tovább az Esettanulmányok oldalra

Jogi problémája van?
Ilyen és hasonló esetekben is segít a D.A.S.

Kérjen visszahívást!

Előfordulhat, hogy a jogi háttér vagy a piaci helyzet megváltozása miatt a cikkben közölt információk már nem időszerűek. Az információk pontosságáért és hasznosságáért mindent megteszünk, de tartalmukért és felhasználásukért következményeiért felelősséget nem vállalunk.

Aktuális információkért vegye fel velünk a kapcsolatot!



Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép