Ügyfélbeszámolók

Nyugdíjemelés, de mikor?

Ügyfelünk azzal fordult a Fővárosi Kormányhivatalhoz, hogy nyugdíja korrekcióra szorul és kérelmezte az eljárást a nyugdíjának megemelése felől. Ekkor kiadtak Ügyfelünknek egy függő hatályú végzést, mely arról szólt, hogyha az ügy meghatározott határidőn túl rendeződik, úgy Ügyfelünk 10.000 forintra tarthat igényt. Az ügy elhúzódása bekövetkezett, így a függő hatályú végzés jogerőssé vált, melyről Ügyfelünk értesítést is kapott. A várt összeg azonban hónapok múlva sem érkezett meg számlaszámára. Ügyfelünk ekkor kérte a segítségünket.

A teljes történet

Esettanulmányok

Apró betűs rész!

Ügyfelünk és neje szóban egyeztek meg egy ingatlanközvetítő irodával a hirdetés feltételeiben. 

A teljes történet


Kész átverés!

Ügyfelünk vett egy gőztisztítót egy barkácsáruházban és ott azt a tájékoztatást kapta, hogy ha nem megfelelő a termék, akkor három munkanapon belül visszaveszik és visszakapja a termék árát pénzben.

Pénteki napon vásárolta a terméket, amivel sajnos, probléma is volt, ezért következő héten szerdán visszavitte azt az áruházba. Ott úgy fogadták Ügyfelünket, hogy nem veszik vissza a terméket, hiszen ők szombaton, és vasárnap is dolgoznak, ezért az munkanap. Fogyasztóvédelemtől kértük állásfoglalást a munkanap tekintetében, s ott azt a választ kaptuk, hogy szombat, vasárnap nem munkanap attól, hogy valaki dolgozik azokon a napokon. Az állásfoglalást elküldtük az áruház részére, de válaszukban arra hivatkoztak, hogy jogszabály nem kötelezi őket a pénz visszafizetésére. 
Jogszabály valóban nem kötelezi őket, ezért a D.A.S. jogásza felhívta a barkácsáruház ügyfélszolgálatát „vásárlóként" és érdeklődött afelől, hogy mi a menete a hibás termék visszavételének. A válasz - mint Ügyfelünk esetében is - az volt, hogy visszatérítik az árát. 
A következő levelünkben megírtuk: a D.A.S. hitelt érdemlően bizonyítani tudja, hogy a vásárlókat úgy tájékoztatja az áruház a mai napig, ahogyan Ügyfelünket is és jelen esetben nem a jogszabály a kérdés, hanem a tisztességtelen magatartása az áruháznak.
Levelünket követő néhány napon belül tájékoztatta a cég ügyfelünket arról, hogy visszakapja  termék árát. Ügyfelünk köszönőleveléből: „
Ez számomra a következőt jelenti: nem akarunk a D.A.S.-szel újat húzni, menjen Isten hírével".


Kategóriák: Fogyasztóvédelem - Garancia, Fogyasztóvédelem - Hibás teljesítés

Címkék: jogvédelem, kártérítés, webshop, rejtett hibák

Tovább az Esettanulmányok oldalra

Jogi problémája van?
Ilyen és hasonló esetekben is segít a D.A.S.

Kérjen visszahívást!

Előfordulhat, hogy a jogi háttér vagy a piaci helyzet megváltozása miatt a cikkben közölt információk már nem időszerűek. Az információk pontosságáért és hasznosságáért mindent megteszünk, de tartalmukért és felhasználásukért következményeiért felelősséget nem vállalunk.

Aktuális információkért vegye fel velünk a kapcsolatot!



Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép