Ügyfélbeszámolók

Halálos baleset gondatlanság miatt?!

Ügyfelünk férje élet és balesetbiztosítási szerződést kötött, majd sajnálatos módon közlekedési baleset következtében életét vesztette. A biztosító a 3.000.000,- Ft biztosítási összeg kifizetését megtagadta Ügyfelünk számára. 

A teljes történet

Esettanulmányok

Fizetési felszólítás

Ügyfelünk az osztrák hatóságtól fizetési emlékeztetőt és felszólítást kapott anélkül, hogy korábban a részére bírsághatározatot küldtek volna. 

A teljes történet


Kész átverés!

Ügyfelünk vett egy gőztisztítót egy barkácsáruházban és ott azt a tájékoztatást kapta, hogy ha nem megfelelő a termék, akkor három munkanapon belül visszaveszik és visszakapja a termék árát pénzben.

Pénteki napon vásárolta a terméket, amivel sajnos, probléma is volt, ezért következő héten szerdán visszavitte azt az áruházba. Ott úgy fogadták Ügyfelünket, hogy nem veszik vissza a terméket, hiszen ők szombaton, és vasárnap is dolgoznak, ezért az munkanap. Fogyasztóvédelemtől kértük állásfoglalást a munkanap tekintetében, s ott azt a választ kaptuk, hogy szombat, vasárnap nem munkanap attól, hogy valaki dolgozik azokon a napokon. Az állásfoglalást elküldtük az áruház részére, de válaszukban arra hivatkoztak, hogy jogszabály nem kötelezi őket a pénz visszafizetésére. 
Jogszabály valóban nem kötelezi őket, ezért a D.A.S. jogásza felhívta a barkácsáruház ügyfélszolgálatát „vásárlóként" és érdeklődött afelől, hogy mi a menete a hibás termék visszavételének. A válasz - mint Ügyfelünk esetében is - az volt, hogy visszatérítik az árát. 
A következő levelünkben megírtuk: a D.A.S. hitelt érdemlően bizonyítani tudja, hogy a vásárlókat úgy tájékoztatja az áruház a mai napig, ahogyan Ügyfelünket is és jelen esetben nem a jogszabály a kérdés, hanem a tisztességtelen magatartása az áruháznak.
Levelünket követő néhány napon belül tájékoztatta a cég ügyfelünket arról, hogy visszakapja  termék árát. Ügyfelünk köszönőleveléből: „
Ez számomra a következőt jelenti: nem akarunk a D.A.S.-szel újat húzni, menjen Isten hírével".


Kategóriák: Fogyasztóvédelem - Garancia, Fogyasztóvédelem - Hibás teljesítés

Címkék: jogvédelem, kártérítés, webshop, rejtett hibák

Tovább az Esettanulmányok oldalra

Jogi problémája van?
Ilyen és hasonló esetekben is segít a D.A.S.

Kérjen visszahívást!

Előfordulhat, hogy a jogi háttér vagy a piaci helyzet megváltozása miatt a cikkben közölt információk már nem időszerűek. Az információk pontosságáért és hasznosságáért mindent megteszünk, de tartalmukért és felhasználásukért következményeiért felelősséget nem vállalunk.

Aktuális információkért vegye fel velünk a kapcsolatot!



Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép