Ügyfélbeszámolók

Felmondás távolléti díj nélkül. Létezik ilyen?

Ügyfelünk határozatlan idejű munkajogi jogviszonyát munkáltatója felmondással megszüntette, emellett felmentette őt a munkavégzési kötelezettség alól a felmondási idő teljes tartamára. Majd Ügyfelünk kétségbeesetten fordult Társaságunkhoz, jelezve, hogy munkáltatója egy forintot sem fizetett neki a felmondási időre. 

A teljes történet

Esettanulmányok

Felmondás próbaidő alatt

Ügyfelünk munkaviszonyt létesített, és a munkaszerződésben valamennyi lényeges kérdésben megállapodtak, majd Ügyfelünk munkába is állt, annak rendje és módja szerint. Próbaidejét töltötte, miközben azt tapasztalta, hogy a munkavégzés feltételei számára sajnos nem megfelelőek. A munkáltató ígéreteihez képest  jóval több feladatot volt kénytelen ellátni, mely számára aránytalan fizikai és lelki sérelemmel járt.

A teljes történet


Jótállással kapcsolatos igényérvényesítés

Ügyfelünk márkakereskedőnél vásárolt új gépjárműve 25 futott km után meghibásodott és üzemképtelenné vált.

A szervizszolgálatot is működtető autókereskedő jótállási kötelezettsége körében vállalta a gépjármű garanciális javítását, annak azonban két hónap elteltével sem tett eleget és közben kölcsön gépjármű biztosításáról sem gondoskodott. Az általunk ajánlott és fizetett ügyvéd - ügyfelünk képviseletében eljárva - felvette a kapcsolatot a javítóval és tekintettel arra, hogy a javító ésszerűlenül hosszú ideje késlekedett a javítás elvégzésével, felszólító levélben kilátásba helyezte az adásvételi szerződéstől való elállást, melynek az a következménye, hogy a javíthatatlan gépjármű megtartása mellett a márkakereskedő köteles visszafizetni a gépjármű vételárát. Többszöri levélváltást és személyes konzultációt követően a márkakereskedő - nem vitatva jótállási kötelezettségét - felajánlott egy azonos típusú, új gépjárművet, melyet ügyfelünk elfogadott. Az okozott kellemetlenségek kompenzálásaként az új gépjárművét légkondicionáló berendezéssel is felszerelték.


Kategóriák: Fogyasztóvédelem - Garancia, Közlekedés - Kötelező biztosítás

Címkék: kártérítés, jótállás

Tovább az Esettanulmányok oldalra

Jogi problémája van?
Ilyen és hasonló esetekben is segít a D.A.S.

Kérjen visszahívást!

Előfordulhat, hogy a jogi háttér vagy a piaci helyzet megváltozása miatt a cikkben közölt információk már nem időszerűek. Az információk pontosságáért és hasznosságáért mindent megteszünk, de tartalmukért és felhasználásukért következményeiért felelősséget nem vállalunk.

Aktuális információkért vegye fel velünk a kapcsolatot!



Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép