Ügyfélbeszámolók

Nem látok az új szemüveggel

Ügyfelünk egy optikánál szemvizsgálaton vett részt, ahol megvizsgálták a szemét és a vizsgálat eredményei alapján elkészítették szemüvegét. Ügyfelünk azonban az elkészített szemüveggel nem látott rendesen, nem tudod benne dolgozni, sőt, ez mindennapi életét is megkeserítette. 

A teljes történet

Esettanulmányok

Munkaügyi defekt

Ügyfelünk nemzetközi gépjárművezetőként dolgozik, egy alkalommal az általa vezetett kamion defektet kapott, a munkáltató ennek költségét kívánta Ügyfelünk fizetéséből levonni. A munkáltató szerint Ügyfelünk padkára hajtott és ezért sérült a gumi a felnivel együtt, valamint a felfüggesztést is újra be kellett állítani. 

A teljes történet


Jótállási igény érvényesítése

Ügyfelünk egy fél éves gépjármű tulajdonosaként az autó importőrétől kapott egy tájékoztató levelet:

amelyben arra hívták fel a figyelmét, hogy az autó motorjának vezérlőegységének nem megfelelő programozása miatt működési zavarok léphetnek fel; így a hiba elhárításának érdekében keresse fel a gépkocsit értékesítő márkakereskedést. A márkakereskedés azonban időközben jogutód nélkül megszűnt és az adott régióban a lakhelytől csak 120 km-re volt márkaszerviz. Közben ügyfelünk észlelte az említett hibát, így gépjárművét a távoli kereskedésbe szállította, javításra. Kérte a szervizt, hogy a számla rendezése érdekében az importőrrel vegyék fel a kapcsolatot. Az importőr azonban arra hivatkozva, hogy ügyfelünk indokolatlanul késlekedett a gépjármű márkakereskedésbe történő beszállításával, elutasította a számla kiegyenlítését.

Ügyfelünk ekkor kérte a DAS segítségét. Cégünk jogásza sikeresen bizonyította, hogy ügyfelünk a törvényes határidőn belül élt szavatossági igényével, így a teljes javítási költséget, 226.000 Ft-ot megfizettette az importőrrel.


Kategóriák: Közlekedés, Fogyasztóvédelem - Garancia

Tovább az Esettanulmányok oldalra

Jogi problémája van?
Ilyen és hasonló esetekben is segít a D.A.S.

Kérjen visszahívást!

Előfordulhat, hogy a jogi háttér vagy a piaci helyzet megváltozása miatt a cikkben közölt információk már nem időszerűek. Az információk pontosságáért és hasznosságáért mindent megteszünk, de tartalmukért és felhasználásukért következményeiért felelősséget nem vállalunk.

Aktuális információkért vegye fel velünk a kapcsolatot!



Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép