Ügyfélbeszámolók

100 ideges és 1 nyugodt ember

Fata László, Nagykanizsa

2005. szeptember 21-én reggel egy automata parkolóházban hagytam az autómat. Ez egy olyan rendkívül modern szerkezet, ahol egy boxban parkolom le a járművet...

A teljes történet

Esettanulmányok

Lopáskár

Ügyfelünk járműszerelvényét ismeretlen tettesek ellopták. 

A teljes történet


Jó vétel volt?

Ügyfelünk vásárolt egy nagy értékű ülőgarnitúrát fél évvel ezelőtt. 

Azonban a bútor huzata egy pár hónapos használatot követően erősen bolyhosodni kezdett. Ügyfelünk szerette volna a terméket megjavíttatni, vagy kicserélni, azonban az eladó sorozatosan visszautasította kéréseit, mondván, hogy jótállási kötelezettsége nem áll fenn, mivel a termék használatával járó következmény a szövet elhasználódása. Jogtanácsosunk többször felszólította a kereskedőt a termék hibás teljesítésért való helytállásra, melynek az eredménye végül - egyedi megállapodás alapján - az lett, hogy a vételárat az eladó visszafizette Ügyfelünk számára és a terméket elszállította. 


Kategóriák: Fogyasztóvédelem - Garancia, Fogyasztóvédelem - Hibás teljesítés

Címkék: jogvédelem, kártérítés, rejtett hibák

Tovább az Esettanulmányok oldalra

Jogi problémája van?
Ilyen és hasonló esetekben is segít a D.A.S.

Kérjen visszahívást!

Előfordulhat, hogy a jogi háttér vagy a piaci helyzet megváltozása miatt a cikkben közölt információk már nem időszerűek. Az információk pontosságáért és hasznosságáért mindent megteszünk, de tartalmukért és felhasználásukért következményeiért felelősséget nem vállalunk.

Aktuális információkért vegye fel velünk a kapcsolatot!



Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép