Ügyfélbeszámolók

Veszélyes hivatás

Ipacs Norbert, Gyula

Tudni kell rólam, hogy én a D.A.S. munkatársa vagyok, mint tanácsadó. Egy pénteki nyári napon a tárgyalás befejeztével távoztam a házból. 

A teljes történet

Esettanulmányok

Csőtörés

Ügyfelünk ingatlanjában csőtörés miatt jelentős kár keletkezett, mind az ingóságokban, mind pedig az épületben. Mivel ügyfelünk csőtörés okozta károkra is kiterjedő lakásbiztosítással rendelkezett, megtette a biztosító felé a kárbejelentést. 

A teljes történet


Hibás teljesítés: ha lejár a szavatosság

Ügyfelünk laptopja több alkalommal is meghibásodott ugyanabból az okból.

Az eladó ezt készségesen javította is rendszeresen, ámde időközben lejárt a jótállási idő. A hiba újra jelentkezett, de az eladó már nem kívánt ügyfelünk panaszával foglalkozni, arra hivatkozással, hogy lejárt a jótállás. Ügyfelünk hasztalan vívódások után fordult hozzánk. Felszólításunkra a cég ügyfelünknek egy új, a meglévőnél jobb laptopot adott,térítésmentesen.


Kategóriák: Fogyasztóvédelem - Garancia, Fogyasztóvédelem - Szavatosság

Címkék: kártérítés, jótállás

Tovább az Esettanulmányok oldalra

Jogi problémája van?
Ilyen és hasonló esetekben is segít a D.A.S.

Kérjen visszahívást!

Előfordulhat, hogy a jogi háttér vagy a piaci helyzet megváltozása miatt a cikkben közölt információk már nem időszerűek. Az információk pontosságáért és hasznosságáért mindent megteszünk, de tartalmukért és felhasználásukért következményeiért felelősséget nem vállalunk.

Aktuális információkért vegye fel velünk a kapcsolatot!



Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép