Ügyfélbeszámolók

Black Friday

Ügyfelünk karácsony közeledtével egy smart tv-vel szerette volna meglepni a családját. A Black Friday adta lehetőségeket kihasználva felkeresett egy közeli bevásárlóközpontot, ahol kedvezményes áron be is tudta szerezni az ajándékot. Mikor hazaért, kibontotta a terméket, és megdöbbenve tapasztalta, hogy a termék hibás, nem lehet bekapcsolni. Visszavitte a Vevőszolgálatra, ahol átvették a terméket, és azt ígérték Neki, hogy 5 napon belül sms-ben fogják értesíteni a kijavítás elkészültéről.

A teljes történet

Esettanulmányok

Megfelelő kompenzáció

Ügyfelünk egy kismotor vezetőjeként idegenhibás közúti balesetet szenvedett. A balesetben eltörött a lába, így azonnali műtéti beavatkozásra volt szükség.

A teljes történet


Hibás mosógép: javítás vagy csere?

Ügyfelünk vásárolt egy mosógépet, melyre biztosítást is kötött. A gép a megvásárlást követően rövid időn belül hibát jelzett, majd az első javítás után ugyanez a hiba időszakonként ismétlődő jelleggel felbukkant. A sokadik meghibásodás után és a biztosítóval folytatott eredménytelen egyeztetést követően Ügyfelünk Társaságunk segítségét kérte abban, hogy a hiba időről-időre történő javítgatása helyett új készüléket kapjon.

A biztosítóval lefolytatott egyeztetés során nyilvánvalóvá vált, hogy az Ügyfelünk által bejelentett hiba dokumentálását a biztosító munkatársa nem megfelelően végezte el. A bejelentőlapot aláíratta Ügyfelünkkel, melynek egy példányát nála hagyta, a másikat azonban elvitte, és vélhetően utólag azt tüntette fel benne, hogy hibajelenséget nem észlelt. Az erre való figyelemfelhívás mellett Társaságunk azt is jelezte a biztosító felé, hogy egy újabb javítás nyilvánvalóan gazdaságtalan volna. Érvelésünket a biztosító elfogadta, és cserejegyet továbbított Ügyfelünk részére.


Kategóriák: Fogyasztóvédelem

Tovább az Ügyfélbeszámolók oldalra

Jogi problémája van?
Ilyen és hasonló esetekben is segít a D.A.S.

Kérjen visszahívást!

Előfordulhat, hogy a jogi háttér vagy a piaci helyzet megváltozása miatt a cikkben közölt információk már nem időszerűek. Az információk pontosságáért és hasznosságáért mindent megteszünk, de tartalmukért és felhasználásukért következményeiért felelősséget nem vállalunk.

Aktuális információkért vegye fel velünk a kapcsolatot!



Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép