Ügyfélbeszámolók

Használt kerékpárt szállítottak ki Önnek?

Ügyfelünk 2017. februárjában biciklit vásárolt interneten keresztül. A biciklit futárszolgálat szállította házhoz, a csomagolása kívülről sértetlen volt. Ügyfelünk a csomagolás kibontása után észlelte, hogy a biciklin több helyen sérülések, karcolások vannak, az egyik fékpedál törött is volt, illetve a fékkarok végei is töröttek voltak.

A teljes történet

Esettanulmányok

Termékbemutató - vásárlás után hibás ajándék...

Ügyfelünk, aki előzetesen a Call Centerünkhöz fordult segítségért, az alábbi problémával kereste meg jogi osztályunkat:

A teljes történet


Hibás bírság

Kedves Ügyfelünk egy ausztriai bírság üggyel kereste meg Társaságunkat, amelyet gyorshajtás miatt szabott ki a hatóság. Ügyfelünk többször is megfordul évente Ausztriában, ezért első pillanatra nem tűnt fel neki semmi furcsa a határozattal kapcsolatosan. 

Később azonban rájött, hogy a határozat szerinti időpontban biztosan nem járt külföldön, ezért gyorshajtást sem követhetett el. Ekkor kereste meg Társaságunkat, hogy segítséget kérjen a jogorvoslati kérelem előterjesztéséhez. A benyújtott kifogás alapján a hatóság felhívásunkra ellenőrizte a fényképfelvételeket, és megállapította, hogy valóban hiba történt az azonosítás során. Ennek eredményeként a kiszabott bírságot törölték, az eljárást megszüntették Ügyfelünkkel szemben.


Kategóriák:

Tovább az Esettanulmányok oldalra

Jogi problémája van?
Ilyen és hasonló esetekben is segít a D.A.S.

Kérjen visszahívást!

Előfordulhat, hogy a jogi háttér vagy a piaci helyzet megváltozása miatt a cikkben közölt információk már nem időszerűek. Az információk pontosságáért és hasznosságáért mindent megteszünk, de tartalmukért és felhasználásukért következményeiért felelősséget nem vállalunk.

Aktuális információkért vegye fel velünk a kapcsolatot!



Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép