Ügyfélbeszámolók

Használt kerékpárt szállítottak ki Önnek?

Ügyfelünk 2017. februárjában biciklit vásárolt interneten keresztül. A biciklit futárszolgálat szállította házhoz, a csomagolása kívülről sértetlen volt. Ügyfelünk a csomagolás kibontása után észlelte, hogy a biciklin több helyen sérülések, karcolások vannak, az egyik fékpedál törött is volt, illetve a fékkarok végei is töröttek voltak.

A teljes történet

Esettanulmányok

Hol az autóm?

Ügyfelünk autója egy eltörött alkatrész miatt került szervizbe. A szerviz vállalta, hogy egy héten belül kijavítja. Később, állításuk szerint további problémák merültek fel az alkatrésszel kapcsolatban, emiatt azt tovább szállították egy másik szervizbe.

A teljes történet


Fogyasztóvédelem

Vásárlás után milyen jogok illetnek meg minket? Az alábbi esetek elolvasása, biztosan előnyére szolgál mindenkinek!


Lapozás: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Döntéshozatal – segítséggel I.

2014. július 22.

Mi történik akkor, ha egy olyan helyzetben kell helyt állunk, akár életre szóló döntést hoznunk, melyben egyszerűen képtelenek vagyunk - akár önhibánkból, akár azon kívül - a körülmények mérlegelésére, a helyes következtetések levonására?

Bővebben

Közüzemi fogyasztóvédelem: érdemes lesz vita esetén kifogással élni

2014. július 20.

Legtöbbünknek volt már valamilyen kisebb-nagyobb elszámolási vitája gázszolgáltatóval, áramszolgáltatóval, a víz- és csatornaművekkel.

Bővebben

Segítség, spam!

2014. június 2.

A mindennapjainkhoz hozzátartozik napi dolgainkat interneten keresztül, e-mailben intézzük. Sok esetben előfordul, hogy kéretlen e-maileket találunk a postafiókunkban, amelyek eltüntetése egyrészt időigényes, másrészt, amennyiben azok vírust tartalmaznak, akár tönkre is tehetik a számítógépet, vagy okos telefont.

Bővebben

A vonat nem vár – és az utas?

2014. április 14.

A vasúti közlekedést a lakosság jelentős része igénybe veszi, különösen a húsvéti ünnepek alkalmával, mikor látogatóba indul a család.  Bosszúságot okozhatnak azonban a vasúti közlekedésben bekövetkező fennakadások, késések. 

Bővebben

Jó vétel volt?

Ügyfelünk vásárolt egy nagy értékű ülőgarnitúrát fél évvel ezelőtt. 

Bővebben

Lopott óra…

Ügyfelünknek jóval áron alul sikerült hozzájutnia egy telekhez, ahol családjával együtt otthonukat megálmodták.

Bővebben

Csekk keresi gazdáját

Ügyfelünk szolgáltatói szerződést kötött meghatározott előfizetői helyre.

Bővebben

„Újratervezett” vásárlói jogok

Ügyfelünk egy webáruházon keresztül navigációs készüléket vásárolt, melynek értékét át is utalta, azonban az eladó nem szállította ki a megígért határidőre a terméket.

Bővebben

Sale! Rebajas! Leértékelés! Vajon kevesebb fogyasztói jogokkal számolhatunk?

2013. augusztus 14.

Női olvasóink bizonyára tudják már, ha nyár vége, akkor kezdődnek a nagy leértékelések a különböző ruházati boltokban.

Bővebben

Nyaralás kuponnal

2013. augusztus 14.

Ma már nemcsak utazási irodákon keresztül van lehetőségünk kiválasztani a családi nyaralás színhelyét, hanem számtalan kuponos akció is az utazni vágyók rendelkezésére áll.

Bővebben

Lapozás: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép