Ügyfélbeszámolók

Több százezres tartozás? Biztos ez?

Ügyfelünktől egy behajtó cég több százezer forintos távközlési szolgáltatási díjtartozást követelt. Ügyfelünk a megrendelt szolgáltatást szerette volna a bérleményéből való költözés okán módosítani, amit a szolgáltató nem tudott biztosítani.

A teljes történet

Esettanulmányok

Táppénz - alternatív gyógymód

Ügyfelünk gerincfájdalmai okán kereste meg háziorvosát, aki táppénzes állományba vette őt. A biztosítójának erre az időszakra ügyfelünk hitelkártya tartozását részben fedeznie kellett volna. A biztosító erre nem volt hajlandó ezért társaságunk segítségét kérte. 

A teljes történet


Fogyasztóvédelem

Vásárlás után milyen jogok illetnek meg minket? Az alábbi esetek elolvasása, biztosan előnyére szolgál mindenkinek!


Lapozás: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Hány napon belül állhatok el egy áruvásárlásra irányuló fogyasztói szerződéstől?

2015. április 17.

Napjainkban a fogyasztói szerződésekkel kapcsolatos kérdésköröket tárgyaló jogszabályok köre egyre inkább bővül, így nem is csoda, hogy egyes esetekben elveszünk a jogi útvesztőkben és nem vagyunk tisztában azzal, hogy milyen igénnyel, illetve milyen határidőn belül élhetünk. A fenti probléma tipikus példája a fogyasztót megilletően elállási jogosultság kérdésköre.

Bővebben

Kell-e internet előfizetési díjat fizetni a garanciális javítás alatt?

2015. február 6.

Hazánkban többnyire elég nehézkes a garanciális ügyintézés, sokan heteket, hónapokat várnak a készülék javítására, cseréjére. Meglepő, de sokan feledkeznek meg arról, hogy nemcsak a készülékért kell(ett) fizetni, hanem ahhoz szolgáltatási díj is kapcsolódik. Érdemes számba venni, mikor nem számlázhat a javítás időtartamára díjat a szolgáltató.

Bővebben

Szavatosság a használt lakóingatlan hibájáért

2015. február 6.

Újra éledezik a hazai ingatlanpiac, a használt lakóingatlanoké még inkább, mint az új építésűeké. Miután hosszas válogatást követően sikerült kiválasztani a megfelelő eladó lakást vagy házat, esetleg házrészt, senki nem szeretne kellemetlen meglepetéseket a drága szerzeményével kapcsolatban. Ilyen nem várt meglepetésekből pedig sajnos akadhat bőven! Kérdés, hogy meddig és milyen esetben kérhető számon a hiba az eladón?

Bővebben

Ha a hotel nem az elvártat nyújtja

2015. január 29.

A téli hideg időszakban jól eshet egy lazító-melengető hétvége valamely wellness szállodában. Ahhoz azonban, hogy az így eltöltött időszak valóban kikapcsolódás legyen, elengedhetetlen az, hogy az általunk kiválasztott szálláshely a megfelelő, illetve általunk reálisan elvárt szolgáltatást nyújtsa részünkre. Mit tehetünk abban az esetben, ha nem vagyunk elégedettek a szálláshely által nyújtott szolgáltatással?

Bővebben

Közösségi média: mit tehetünk a sértő megnyilvánulásokkal szemben?

2014. november 8.

Egy frissen készült felmérés szerint a magyar lakosság internetet használó részének közel 90%-a regisztrált már valamilyen közösségi portálon, illetve a közösségi oldalakat használók 80%-a legalább havi rendszerességgel be is lép úgynevezett elektronikus profiljába.

Bővebben

Hirdetési pénzbehajtás: tisztességtelen és jogszerűtlen

2014. október 21.

Egyéni vállalkozók, mikrovállalkozások időről-időre visszatérő panasza, hogy állandó telefonos és írásos zaklatást kell elszenvedniük olyan cégektől, akikkel valamikor a múltban - jellemzően telefonos ajánlat alapján - szóbeli szerződést kötöttek tevékenységük hirdetésére.

Bővebben

„Eladom a sólymot, megveszem a sólymot!”: de adózni vajon mennyit fogok?

2014. október 6.

Napjainkban a használtcikk-kereskedelem ismét reneszánszát éli. Internetes oldalak sokaságán, bolhapiacokon, újságokban és számos egyéb fórumon adhatunk túl régi, megunt tárgyainkon. A használt cikkek értékesítésével elkerülhetjük a kényszerű lomtalanításokat, tároló helyeket szabadíthatunk fel és nem utolsó sorban egy kis kiegészítő bevételre is szert tehetünk.

Bővebben

Új lakossági energetikai támogatás igényelhető

2014. szeptember 25.

A legfrissebb információk alapján a lakossági fogyasztók számára új, az energetikai korszerűsítést elősegítő támogatás igényelhető. Egyelőre a szakirányú államtitkár nyilatkozata alapján beszerezhető információk szerint, a 2014. szeptember 22. napjától a lakossági fogyasztóknak, magánszemélyeknek lehetőségük van arra, hogy a ww.emi.hu honlapon keresztül - ügyfélkapus hozzáféréssel - akár fűtéskorszerűsítés fejlesztésére is támogatásra pályázzanak.

Bővebben

Szerződtünk, vagy nem szerződtünk, ez itt a kérdés!

2014. szeptember 15.

Napjaink modern világában nem boltban vásárolunk termékeket, nem postán fizetjük a csekket, nem bankban intézzük az átutalást, nem személyesen folytatjuk le egyeztetéseinket.

Bővebben

Csak a kezemet figyeljék, mert csalok

2014. július 29.

Az olvasók többsége valószínűleg legalább egyszer már megtapasztalta, milyen megpróbáltatásokkal jár hazánkban gépjárművet vásárolni és eladni, különösen, ha használt gépjárműről van szó.

Bővebben

Lapozás: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép