Ügyfélbeszámolók

Hibás mosógép: javítás vagy csere?

Ügyfelünk vásárolt egy mosógépet, melyre biztosítást is kötött. A gép a megvásárlást követően rövid időn belül hibát jelzett, majd az első javítás után ugyanez a hiba időszakonként ismétlődő jelleggel felbukkant. A sokadik meghibásodás után és a biztosítóval folytatott eredménytelen egyeztetést követően Ügyfelünk Társaságunk segítségét kérte abban, hogy a hiba időről-időre történő javítgatása helyett új készüléket kapjon.

A teljes történet

Esettanulmányok

Hibás gépjármű

Ügyfelünk új gépjárművet vásárolt egy autókereskedéstől, majd néhány nap múlva sajnos meghibásodásokat tapasztalt. Az autó két alkalommal megállt, többször leblokkolt, és hibaüzeneteket írt ki. 

A teljes történet


Fogyasztóvédelem

Vásárlás után milyen jogok illetnek meg minket? Az alábbi esetek elolvasása, biztosan előnyére szolgál mindenkinek!


Lapozás: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Ajándék ló: nézzük csak meg azt a fogat!

2015. augusztus 25.

Jól tudjuk, hogy az elektronikus kereskedelem térnyerése egyre látványosabb a hagyományos formákkal szemben. Az interneten, telefonon rendelhető termékek és szolgáltatások köre szinte végtelen. Nem mindegy azonban, hogy a kiszállított termék milyen állapotban kerül hozzánk: egyben van-e, hiányos-e, avagy kisebb-nagyobb sérülések tarkították a csomag útját. A gyakorlatban állandó viták és jogviták forrása, hogy vajon a kiszállított termék már eleve sérülten érkezett-e, vagy bizony  a mi kezünkből csúszott ki és tört el már az első napon. Ugyanígy vitára adhat okot a csomagból hiányzó alkatrész, illetve tartozék.

Bővebben

Szigetköztársaság – Jobb bent, mint kint?!

2015. augusztus 14.

A SZIGET, Európa egyik legnagyobb könnyűzenei és kulturális rendezvénye augusztus 10 és 17 között idén is várja a szórakozni vágyókat. Amennyiben Ön is tervezi a részvételt, nem árt tisztában lennie az irányadó szabályokkal. A házirend be nem tartása ugyanis a fesztiválról való kizárást eredményezheti, sőt, akár büntetőjogi következményeket is vonhat maga után.  Jöjjenek tehát a legfontosabbak, hogy biztosan elkerülhesse a kellemetlenségeket.

Bővebben

Hány napon belül állhatok el egy áruvásárlásra irányuló fogyasztói szerződéstől?

2015. április 17.

Napjainkban a fogyasztói szerződésekkel kapcsolatos kérdésköröket tárgyaló jogszabályok köre egyre inkább bővül, így nem is csoda, hogy egyes esetekben elveszünk a jogi útvesztőkben és nem vagyunk tisztában azzal, hogy milyen igénnyel, illetve milyen határidőn belül élhetünk. A fenti probléma tipikus példája a fogyasztót megilletően elállási jogosultság kérdésköre.

Bővebben

Kell-e internet előfizetési díjat fizetni a garanciális javítás alatt?

2015. február 6.

Hazánkban többnyire elég nehézkes a garanciális ügyintézés, sokan heteket, hónapokat várnak a készülék javítására, cseréjére. Meglepő, de sokan feledkeznek meg arról, hogy nemcsak a készülékért kell(ett) fizetni, hanem ahhoz szolgáltatási díj is kapcsolódik. Érdemes számba venni, mikor nem számlázhat a javítás időtartamára díjat a szolgáltató.

Bővebben

Szavatosság a használt lakóingatlan hibájáért

2015. február 6.

Újra éledezik a hazai ingatlanpiac, a használt lakóingatlanoké még inkább, mint az új építésűeké. Miután hosszas válogatást követően sikerült kiválasztani a megfelelő eladó lakást vagy házat, esetleg házrészt, senki nem szeretne kellemetlen meglepetéseket a drága szerzeményével kapcsolatban. Ilyen nem várt meglepetésekből pedig sajnos akadhat bőven! Kérdés, hogy meddig és milyen esetben kérhető számon a hiba az eladón?

Bővebben

Ha a hotel nem az elvártat nyújtja

2015. január 29.

A téli hideg időszakban jól eshet egy lazító-melengető hétvége valamely wellness szállodában. Ahhoz azonban, hogy az így eltöltött időszak valóban kikapcsolódás legyen, elengedhetetlen az, hogy az általunk kiválasztott szálláshely a megfelelő, illetve általunk reálisan elvárt szolgáltatást nyújtsa részünkre. Mit tehetünk abban az esetben, ha nem vagyunk elégedettek a szálláshely által nyújtott szolgáltatással?

Bővebben

Közösségi média: mit tehetünk a sértő megnyilvánulásokkal szemben?

2014. november 8.

Egy frissen készült felmérés szerint a magyar lakosság internetet használó részének közel 90%-a regisztrált már valamilyen közösségi portálon, illetve a közösségi oldalakat használók 80%-a legalább havi rendszerességgel be is lép úgynevezett elektronikus profiljába.

Bővebben

Hirdetési pénzbehajtás: tisztességtelen és jogszerűtlen

2014. október 21.

Egyéni vállalkozók, mikrovállalkozások időről-időre visszatérő panasza, hogy állandó telefonos és írásos zaklatást kell elszenvedniük olyan cégektől, akikkel valamikor a múltban - jellemzően telefonos ajánlat alapján - szóbeli szerződést kötöttek tevékenységük hirdetésére.

Bővebben

„Eladom a sólymot, megveszem a sólymot!”: de adózni vajon mennyit fogok?

2014. október 6.

Napjainkban a használtcikk-kereskedelem ismét reneszánszát éli. Internetes oldalak sokaságán, bolhapiacokon, újságokban és számos egyéb fórumon adhatunk túl régi, megunt tárgyainkon. A használt cikkek értékesítésével elkerülhetjük a kényszerű lomtalanításokat, tároló helyeket szabadíthatunk fel és nem utolsó sorban egy kis kiegészítő bevételre is szert tehetünk.

Bővebben

Új lakossági energetikai támogatás igényelhető

2014. szeptember 25.

A legfrissebb információk alapján a lakossági fogyasztók számára új, az energetikai korszerűsítést elősegítő támogatás igényelhető. Egyelőre a szakirányú államtitkár nyilatkozata alapján beszerezhető információk szerint, a 2014. szeptember 22. napjától a lakossági fogyasztóknak, magánszemélyeknek lehetőségük van arra, hogy a ww.emi.hu honlapon keresztül - ügyfélkapus hozzáféréssel - akár fűtéskorszerűsítés fejlesztésére is támogatásra pályázzanak.

Bővebben

Lapozás: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép