Ügyfélbeszámolók

A D.A.S.-nek híre van

Belényesi Lívia, Pécs

Alig három perce álltunk, amikor egy autó egy időközben megüresedő helyre bekanyarodva, majd onnan kitolatva próbált megfordulni az igen szűk helyen.

A teljes történet

Esettanulmányok

„Legombolósdi”

Ügyfelünk nyaralni készült. Az utazási irodában felajánlották, hogy itthonról leszervezik a kinti autóbérléssel kapcsolatos teendőket, neki pedig nincs más dolga, mint részükre kifizetni a bérleti díjat.

A teljes történet


Fogyasztóvédelem

Vásárlás után milyen jogok illetnek meg minket? Az alábbi esetek elolvasása, biztosan előnyére szolgál mindenkinek!


Lapozás: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Használt kerékpárt szállítottak ki Önnek?

Ügyfelünk 2017. februárjában biciklit vásárolt interneten keresztül. A biciklit futárszolgálat szállította házhoz, a csomagolása kívülről sértetlen volt. Ügyfelünk a csomagolás kibontása után észlelte, hogy a biciklin több helyen sérülések, karcolások vannak, az egyik fékpedál törött is volt, illetve a fékkarok végei is töröttek voltak.

Bővebben

Kilyukadt a cipőm talpa. Visszakapom az árát?

Az ügyfél azon problémával kereste meg társaságunkat, hogy a lányának vásároltak a Deichmann-ban egy cipőt, melyre 2 év garancia vonatkozott. A cipőt rendeltetésének megfelelően, szokásos módon használták. A cipő talpa a vásárlástól számított fél éven belül azonban elvékonyodott, majd ki is lyukadt. 

Bővebben

Mit tegyünk ha törlik, vagy késik a repülőjáratunk?

2017. május 18.

Eljött a nyár, végre kezdődhetnek a szabadságok. Ilyenkor sokan választják a külföldi utakat kikapcsolódás céljából. Ezzel együtt gyakran hallani elégedetlen utazókat, akik amiatt panaszkodnak, hogy törölték a lefoglalt járatukat, vagy nem tudtak időben elindulni a járatkésés miatt. Észlelve a probléma elterjedt jellegét az Európai Unió a tagállamok egységes szabályozásának biztosítása érdekében a 264/2004 EK rendeletben rögzítette azokat a lehetőségeket, melyekkel a légiutasok élhetnek ilyen esetekben. 

Bővebben

Késik a repülő. Kaphatok kártérítést?

Ügyfelünk járata több mint 3 órás időtartamot késett. Ügyfelünk azért fordult Társaságunkhoz, hogy megvizsgáljuk, hogy jogosult-e kártérítésre. A vonatkozó uniós rendelet és joggyakorlat értelmében megalapozottnak találtuk a kártérítési igényt, melyet bejelentettünk a légitársaság számára. 

Bővebben

A termékszavatossági igény, avagy mit tehetünk a gyártóval szemben?

2017. április 27.

Valamely termék hibás teljesítése esetén nemcsak a kereskedővel, eladóval szemben érvényesíthető a hibás teljesítésből eredő igény, hanem a gyártóval szemben is. Ez sok fogyasztó számára nem is ismert lehetőség, ezért foglaljuk össze ennek szabályait. 

Bővebben

Kiterjesztett garancia és termékbiztosítási szerződés előnyei

2017. április 12.

Egy nagyobb értékű informatikai eszköz vagy háztartási gép megvásárlása esetében kellemetlen, amikor a kötelező jótállási idő elteltével hibásodik meg a termék, vagy egyszerűen csak a fogyasztó önhibája miatt tönkremegy. Ezekre a tipikus esetekre is van megoldás, mely a termékbiztosítás vagy kiterjesztett garancia körében keresendő. 

Bővebben

Az árfeltüntetés szabályai

2017. március 30.

A vásárlás a napi rutinunk része. Akár a sarki közértbe szaladunk be egy liter tejért, akár a nagybevásárlásunkat intézzük valamelyik hipermarketben, árcímkék hadával kerülünk szembe. Fogyasztóként pedig érdemes tisztában lennünk azzal, hogy az árfeltüntetésnek milyen szabályai vannak. Következő cikkünkben ezt a témát járjuk körül.

Bővebben

„Túledzett” futócipő

Ügyfelünk 2016. januárban vásárolt egy edzőcipőt a Deichmanban.  A cipő felső részén pont a varrásnál áprilisban keletkezett egy lyuk.  A cipőt Ügyfelünk visszavitte az eladó félhez, és kérte, hogy levásárolhassa vagy cseréljék ki azt. Azt a választ kapta, hogy a cipő egy futócipő és nem lehet hetente kettőnél többször használni. 

Bővebben

Nem fizet a biztosító 2.

Ügyfelünk azzal a problémával kereste fel Társaságunkat, hogy kötelező felelősségbiztosítási szerződés alapján fennálló kárigényének megtérítését a károkozó biztosítója arra hivatkozással, hogy Ügyfelünk járműjének szélvédője és ködlámpája a felvázolt módon nem törhetett be, elutasította. 

Bővebben

Internetes vásárlás szabályai II.

2016. december 2.

Korábbi cikkünkben a távollévők között létrejövő szerződések fogalmát és a legfontosabb tájékoztatási szabályokat tekintettük át. Ezt követően térjünk át arra, hogy ezeket a megállapodásokat mikor mondhatja fel a fogyasztó, illetve mikor állhat el ezektől.

Bővebben

Lapozás: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép