Ügyfélbeszámolók

Két szakértői vélemény, egy káresemény

Ügyfelünk közúti közlekedési balesetet szenvedett. Autójában jelentős kára keletkezett. A biztosító kárszakértője által megállapított kárkori értéket azonban nem tartotta elfogadhatónak. Társaságunk javaslatára Ügyfelünk elkészíttetett egy magán szakvéleményt, a két eredmény között pedig közel 200.000,- Ft különbözet mutatkozott.

A teljes történet

Esettanulmányok

Sikertörténet - Elmaradt munkabér

Sok munkáltató alkalmazza azt a gyakorlatot, hogy munkavállalóit alacsonyabb munkabérrel jelenti be, mint amennyit valójában kézhez kapnak. Ez persze a munkáltatónak kedvezőbb az adózási kérdések szempontjából, a munkavállalók után azonban kevesebb társadalombiztosítási járulék kerül befizetésre; emellett jogvita esetén nehezen bizonyítható a bejelentett és a tényleges munkabér összege.

A teljes történet


Fogyasztóvédelem

Vásárlás után milyen jogok illetnek meg minket? Az alábbi esetek elolvasása, biztosan előnyére szolgál mindenkinek!


Lapozás: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Év végi hírcsokor

2008. december 20.

Az év vége közeledtével röviden ismertetnénk néhány aktuális információt kedves Olvasóinkkal:

Bővebben

Csillagszóró II. hadművelet: 420 millió forint bírság az első két hétben

2008. december 11.

A Csillagszóró II. elnevezésű hadművelet első két hetében, december 6-ig bezárólag 420 millió forint összértékű bírságot szabtak ki az illetékes hatóságok.

Bővebben

Online időpontfoglalás a das.hu oldalon!

2008. december 10.

Tisztelt Ügyfeleink!
Örömmel tájékoztatjuk honlapunk Látogatóit, hogy a D.A.S. Jogvédelmi Biztosító Zrt. bevezette az online időpontfoglalás lehetőségét. Mind jogi, mind adminisztrációs ügyintézési szándékát jelezheti felénk az interneten keresztül, a Kapcsolat menüponton belül, s természetesen szerződéskötésre irányuló megkeresését is szívesen vesszük.

Bővebben

Az előre kifizetett gyártó nem jelentkezik többé

Ügyfelünk új nyílászárókat rendelt egyedi méretre gyártva épülő családi házához 800.000 Ft értékben.

Bővebben

Hibás teljesítés: 3 év alatt 24-szer a szervizben az autó

Ügyfelünk vásárolt egy vadonatúj gépjárművet 4 millió forintért úgy, hogy a kereskedés beszereltetett egy gyári rablásgátló berendezést is.

Bővebben

Hibás teljesítés: ha lejár a szavatosság

Ügyfelünk laptopja több alkalommal is meghibásodott ugyanabból az okból.

Bővebben

Áramszolgáltatás: azonnal meglettek a hiányzó papírok...

Ügyfelünk 2008 februárjától kezdődően próbálta elérni az egyik legnagyobb áramszolgáltató társaságnál, hogy balatoni nyaralójánál bekössék a mérőberendezést így az ingatlan áramellátása biztosított legyen. 

Bővebben

Termékbemutató - vásárlás után hibás ajándék...

Ügyfelünk, aki előzetesen a Call Centerünkhöz fordult segítségért, az alábbi problémával kereste meg jogi osztályunkat:

Bővebben

Vadiúj kanapé

Ügyfelünk egy nagy bútoráruházban vásárolt 200.000 Ft értékben egy kanapét, amely 2 hét rendeltetésszerű használat után fesleni kezdett.

Bővebben

Tévesen nyilatkozott a biztosító - fizessen az ügyfél?

Ügyfelünk balesetet okozott 2006-ban a gépkocsijával.

Bővebben

Lapozás: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép