Ügyfélbeszámolók

Jár nekem a garantált bérminimum

Ügyfelünk autóbuszvezetőként dolgozik egy vidéki önkormányzatnál hosszú évek óta. Az önkormányzat 2017-től kezdődően nem akarta megfizetni Ügyfelünknek a garantált bérminimum emelt összegét, mivel Ügyfelünk saját maga nem tudta alátámasztani, hogy mi alapján jogosult ezen járandóságra. Ekkor Társaságunkhoz fordult és felvilágosítást kért.

A teljes történet

Esettanulmányok

JogSzerviz 3+ - Támogatás örökösödési vitában!

Ügyfelünk nevelőapja sajnálatosan elhunyt és a közjegyzői eljárásban derült ki, hogy ügyfelünkön kívül más személy is rendelkezett végrendelettel az elhunyt után.

A teljes történet


Fogyasztóvédelem

Vásárlás után milyen jogok illetnek meg minket? Az alábbi esetek elolvasása, biztosan előnyére szolgál mindenkinek!


Lapozás: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Karácsonyi áruhitel és a BAR-listak

2010. december 9.

A karácsony közeledtével az egész ország vásárlási lázban ég. A minapi sajtóértesülések alapján a lakosság jelentős része továbbra is hitellel vásárolja meg azokat a termékeket, melyeket a szerettei részére választott.

Bővebben

Együttműködés a PSZÁF és az NFH között

2010. december 2.

Együttműködésről állapodott meg a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete és a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság. 

Bővebben

Vásárlási útmutató az ünnepekre

2010. november 20.

Az év végi két hónap a kereskedelemben a karácsonyi szezon, a legerősebb forgalom ekkor jelentkezik. A fogyasztóvédelemben pedig az év eleje, amikorra a termékek egy része elromlik, szétmegy vagy rosszabb esetben meg sem érkezik. Ilyenkor kapkod a pórul járt vevő, hárít az üzlet, az áruház, tanácstalanok az érintettek.

Bővebben

Használtautó vásárlás - erre figyeljünk

2010. október 10.

Használt autó vásárlásakor mindig nagyobb a rizikó. A legolcsóbb lehet a legdrágább, ha a vásárlás előtt néhány alapszabályt nem tartunk be. 

Bővebben

Garancia ráhatással!

Ügyfelünk vásárolt egy márkás matracot, melyre az eladó 15 év jótállást vállalt.

Bővebben

Trükkös autóvevők - új csalássorozat hazánkban

2010. augusztus 18.

Társaságunkhoz egyre több visszajelzés érkezik egy vagy több bűnözőcsoport által elkövetett csalássorozatról.

Bővebben

Elhúzódó ügyintézés!

Ügyfelünk 2008. októberében az interneten és telefonon keresztül akarta módosítani fennálló internet és kábel tv szerződését kiegészítve a telefon előfizetéssel, illetve a kábel tv-t digitálisan kérte. A szolgáltatásnyújtáshoz szükséges bekötést a Szolgáltató ügyintézője 30 napon belül ígérte. Ügyfelünk, mivel a szolgáltató nem jelentkezett, érdeklődött december végén, választ nem kapott.

Bővebben

Tömegközlekedéses károk és megoldásaik

2010. június 2.

Gyanútlanul utazva a tömegközlekedési eszközökön, nem is sejtjük, hogy a megvásárolt jegy milyen szolgáltatások igénybevételére jogosít fel bennünket. 

Bővebben

Az ígérte szép szó...a Garancia is!

Ügyfelünk 2007 augusztusában vásárolt egy PDA készülékét megközelítőleg 90.000-Ft értékben. A PDA-ra az eladó 24 hónap jótállást vállalt. A készülék a szerviz által kiállított munkalapok szerint több alkalommal meghibásodott, először 2008 februárjában, majd 2008. április elején, ezt követően 2008. április végén.

Bővebben

Cserebere, fogadom II.

2010. május 14.

A gépjárművek hitelpiacát érintő szigorú jogszabályi változások hatására drasztikusan csökkent az autóeladások száma. Egyre nehezebben lehet hitelhez jutni, és sokan képtelenek a felvett, deviza alapú hitelt törleszteni.

Bővebben

Lapozás: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép