Ügyfélbeszámolók

Használt kerékpárt szállítottak ki Önnek?

Ügyfelünk 2017. februárjában biciklit vásárolt interneten keresztül. A biciklit futárszolgálat szállította házhoz, a csomagolása kívülről sértetlen volt. Ügyfelünk a csomagolás kibontása után észlelte, hogy a biciklin több helyen sérülések, karcolások vannak, az egyik fékpedál törött is volt, illetve a fékkarok végei is töröttek voltak.

A teljes történet

Esettanulmányok

Zaklató behajtás!

Ügyfelünket egy internet és kábeltelevízió szolgáltatással foglalkozó szolgáltató cég felszólította 147.976,- Ft megfizetésére (kábeltelevízió szolgáltatás igénybevétele alapján), újonnan vásárolt ingatlanja, mint fogyasztási hely tekintetében. 

A teljes történet


Fogyasztóvédelem

Vásárlás után milyen jogok illetnek meg minket? Az alábbi esetek elolvasása, biztosan előnyére szolgál mindenkinek!


Lapozás: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Többet ésszel, mint erővel!

Ügyfelünk leadta kocsiját egy autómosóba mosatásra úgy, hogy slusszkulcsot átadta a személyzetnek, aki később félre állt az autóval.

Bővebben

Garancia a garancia?

Ügyfelünk egy nagy bútoráruházban vásárolt 200.000, - Ft-értékben egy kanapét, amely 2 hét rendeltetésszerű használat után fesleni kezdett. Ügyfelünk hiába ment be az ügyfélszolgálati osztályra panaszt tenni, az eladó nem volt hajlandó eleget tenni jótállási kötelezettségének, jegyzőkönyvet ugyan felvett az ügyfél panaszáról, de 3 hónapon keresztül semmilyen intézkedés nem történt az ügyben. 

Bővebben

Karácsonyi áruhitel és a BAR-listak

2010. december 9.

A karácsony közeledtével az egész ország vásárlási lázban ég. A minapi sajtóértesülések alapján a lakosság jelentős része továbbra is hitellel vásárolja meg azokat a termékeket, melyeket a szerettei részére választott.

Bővebben

Együttműködés a PSZÁF és az NFH között

2010. december 2.

Együttműködésről állapodott meg a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete és a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság. 

Bővebben

Vásárlási útmutató az ünnepekre

2010. november 20.

Az év végi két hónap a kereskedelemben a karácsonyi szezon, a legerősebb forgalom ekkor jelentkezik. A fogyasztóvédelemben pedig az év eleje, amikorra a termékek egy része elromlik, szétmegy vagy rosszabb esetben meg sem érkezik. Ilyenkor kapkod a pórul járt vevő, hárít az üzlet, az áruház, tanácstalanok az érintettek.

Bővebben

Használtautó vásárlás - erre figyeljünk

2010. október 10.

Használt autó vásárlásakor mindig nagyobb a rizikó. A legolcsóbb lehet a legdrágább, ha a vásárlás előtt néhány alapszabályt nem tartunk be. 

Bővebben

Garancia ráhatással!

Ügyfelünk vásárolt egy márkás matracot, melyre az eladó 15 év jótállást vállalt.

Bővebben

Trükkös autóvevők - új csalássorozat hazánkban

2010. augusztus 18.

Társaságunkhoz egyre több visszajelzés érkezik egy vagy több bűnözőcsoport által elkövetett csalássorozatról.

Bővebben

Elhúzódó ügyintézés!

Ügyfelünk 2008. októberében az interneten és telefonon keresztül akarta módosítani fennálló internet és kábel tv szerződését kiegészítve a telefon előfizetéssel, illetve a kábel tv-t digitálisan kérte. A szolgáltatásnyújtáshoz szükséges bekötést a Szolgáltató ügyintézője 30 napon belül ígérte. Ügyfelünk, mivel a szolgáltató nem jelentkezett, érdeklődött december végén, választ nem kapott.

Bővebben

Tömegközlekedéses károk és megoldásaik

2010. június 2.

Gyanútlanul utazva a tömegközlekedési eszközökön, nem is sejtjük, hogy a megvásárolt jegy milyen szolgáltatások igénybevételére jogosít fel bennünket. 

Bővebben

Lapozás: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép