Ügyfélbeszámolók

Kilyukadt a cipőm talpa. Visszakapom az árát?

Az ügyfél azon problémával kereste meg társaságunkat, hogy a lányának vásároltak a Deichmann-ban egy cipőt, melyre 2 év garancia vonatkozott. A cipőt rendeltetésének megfelelően, szokásos módon használták. A cipő talpa a vásárlástól számított fél éven belül azonban elvékonyodott, majd ki is lyukadt. 

A teljes történet

Esettanulmányok

Termékbemutató - vásárlás után hibás ajándék...

Ügyfelünk, aki előzetesen a Call Centerünkhöz fordult segítségért, az alábbi problémával kereste meg jogi osztályunkat:

A teljes történet


Fogyasztóvédelem

Vásárlás után milyen jogok illetnek meg minket? Az alábbi esetek elolvasása, biztosan előnyére szolgál mindenkinek!


Lapozás: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Hibás mosógép: javítás vagy csere?

Ügyfelünk vásárolt egy mosógépet, melyre biztosítást is kötött. A gép a megvásárlást követően rövid időn belül hibát jelzett, majd az első javítás után ugyanez a hiba időszakonként ismétlődő jelleggel felbukkant. A sokadik meghibásodás után és a biztosítóval folytatott eredménytelen egyeztetést követően Ügyfelünk Társaságunk segítségét kérte abban, hogy a hiba időről-időre történő javítgatása helyett új készüléket kapjon.

Bővebben

Már megint késik a vonatom. Mit tehetek?

2017. szeptember 27.

Sajnos nem ritka eset, hogy a vasúti tömegközlekedés igénybevétele során a vonatok késését tapasztalhatjuk, akár nyáron a felforrósodott sínek, vagy télen a lefagyott vezetékek miatt. Ilyenkor sokakban felmerül a kérdés, hogy vajon felelősségre vonható-e a vasúti társaság, és milyen jogai vannak az utasnak. A kérdésre a választ a vasúti társaság 2016. november 1. napjától érvényes üzletszabályzatában találhatjuk meg, mely pontosan meghatározza, hogy milyen időtartamú késések és járatkimaradások esetén, milyen jogosultságok illetik meg az utasokat.

Bővebben

Sérült mikrohullámú sütő

Ügyfelünk interneten keresztül mikrohullámú sütőt vásárolt egy nagy internetes áruházból. A terméket futárszolgálattal szállították ki. A termék csomagolásának kibontása után észlelte, hogy a sütő oldallemeze benyomódott, annak kerete is deformálódott. Ügyfelünk nem kívánta használni a hibás terméket, ezért megkereste az eladót és a futárszolgálatot is, azonban mindkét helyen elutasították igényét.

Bővebben

Green Holidays-ügy: százmilliókra perelhetik a károsultak a Magyar Államot

2017. szeptember 5.

A Green Travel, majd Green Holidays néven működő utazási iroda tisztázatlan csődje miatt idén nyáron ismét életbe lépett az ehhez hasonló katasztrófa helyzetek kezelésére szolgáló vagyoni biztosíték rendszere. Az UNIQA Biztosítónál erre a célra rendelkezésre álló pénzügyi biztosíték azonban nem lesz elegendő a károsultak teljes vagyoni kárpótlására. Csakhogy az alapos kárigényeknek a biztosító által nem fedezett részéért a Magyar Államot kártérítési felelősség terheli. Az alábbiakban segítséget kívánunk nyújtani az érintetteknek jogaik érvényesítéséhez.

Bővebben

A drón használatának jogi háttere

2017. szeptember 5.

Manapság egyre többen vásárolnak drónt saját használatra vagy akár ajándékba is. Rendkívüli népszerűségét többek között annak köszönheti ez a kis szerkezet, hogy segítségével madártávlatból készíthetünk videofelvételt például egy nyaralás alkalmával. De belegondoltunk-e már abba, hogy ezt a hobbitevékenységet sem lehet felelőtlenül, meggondolatlanul gyakorolnunk. Milyen szabályokra is kell figyelnünk a drón használata előtt és közben. Alábbi cikkünkből kiderül.

Bővebben

A fuvarozó cég és az antik bútor esete

Ügyfelünk antik bútort kívánt eladni interneten keresztül. Talált is vevőt, így Ügyfelünk a bútor szállításával megbízott egy fuvarozó céget.

Bővebben

Mihez tartsd magad egy fesztiválon?

2017. augusztus 14.

Míg a jó idő tart, a kisebb-nagyobb fesztiválok szinte egymást érik hazánkban. Bármelyik mellett is tegyük le a voksunkat, pár alapszabályt érdemes előre ismerünk. Talán nem is gondoljuk, hogy amit a koncert kellős közepén, fröccsmámorban még klassz ötletnek hittünk, utóbb súlyos következményeket vonhat maga után. De mikre is figyeljünk? Alábbi cikkünkben hasznos tudnivalókat gyűjtöttünk össze. 

Bővebben

Nem fizetik vissza a termék vételárát? Mit tehet?

Ügyfelünk interneten vásárolt egy televíziókészüléket. A kiszállítás napján azonban munkahelyéről  sajnos elbocsátották. A változás miatt úgy döntött, mégsem engedheti meg magának az új TV-t, így a jogszabályok szerinti 14 napos, indokolási kötelezettség nélküli elállási jogával élt. A TV-t visszaküldte, azonban hiába várta a vételár visszautalását. 

Bővebben

Elveszett a csomagom. Ki téríti meg a káromat?

Ügyfelünk a DPD futárszolgálatnak átadott egy csomagot 2016. év decemberében, amely sajnos elveszett, így nem került kézbesítésre a címzettnek.

Bővebben

Ezért őrizze meg a gépjármű hirdetését

2017. július 25.

Mindenki keresi, kutatja álmai autóját vagy csak azt a járművet, ami a legcélszerűbben használható számára az üzleti- vagy a magánéletben. A kínálat a használtautós hirdetésekben óriási, különösen, ha a leendő vásárló a keresést kiterjeszti a szomszédos államokra is. Néhány alapvető jogi körülményt érdemes már azelőtt felmérni és mérlegelni, mielőtt egyáltalán megnyitnánk bármely hirdetési portál weboldalát. Ellenkező esetben később olyan kényszerpályára kerülhetünk, ami elvágja a jogérvényesítés lehetőségét. Kellő körültekintéssel a csapdák egy része helyből elkerülhető.

Bővebben

Lapozás: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép