Ügyfélbeszámolók

Halálos baleset gondatlanság miatt?!

Ügyfelünk férje élet és balesetbiztosítási szerződést kötött, majd sajnálatos módon közlekedési baleset következtében életét vesztette. A biztosító a 3.000.000,- Ft biztosítási összeg kifizetését megtagadta Ügyfelünk számára. 

A teljes történet

Esettanulmányok

Hol az autóm?

Ügyfelünk autója egy eltörött alkatrész miatt került szervizbe. A szerviz vállalta, hogy egy héten belül kijavítja. Később, állításuk szerint további problémák merültek fel az alkatrésszel kapcsolatban, emiatt azt tovább szállították egy másik szervizbe.

A teljes történet


Fogyasztóvédelem

Vásárlás után milyen jogok illetnek meg minket? Az alábbi esetek elolvasása, biztosan előnyére szolgál mindenkinek!


Lapozás: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Leszakadt klímaberendezés. Ki fizeti a cserét?

Ügyfelünk klímaberendezése egy erős viharban megsérült, ugyanis a szél a felső szomszéd erkélyéről kiemelt és felrepített egy asztalt, amely zuhanás közben letörte a külső egységet. A lakásbiztosító csupán a belső egység cseréjét támogatta, azonban tekintettel arra, hogy a belső egységgel kompatibilis külső egység a forgalomban már nem beszerezhető, a készülék használhatatlanná vált.

Bővebben

Meddig terjed a véleménynyilvánítás szabadsága?

2018. február 5.

A mindennapi életben gyakran tűnik úgy, hogy azok a mindenkit megillető jogok, melyeknek gyakorlása csak igen szűk körben korlátozható, valójában teljes mértékben kizárják egymást. Feloldható-e vajon ez a sajátos ellentmondás?

Bővebben

Törött telefont hozott a szállító

Ügyfelünk mobiltelefont rendelt interneten keresztül. Mikor Ügyfelünk kibontotta a csomagolást észlelte, hogy a telefon kijelzője törött. Az eladó vállalkozás a szállítóra, míg a szállító az eladóra hivatkozással elutasította Ügyfelünk kicserélés iránti igényét.

Bővebben

Menyasszonyi ruha pánik

Menyasszony Ügyfelünk az esküvő előtt 3 héttel azzal a problémával fordult hozzánk, hogy a megrendelésre elkészített menyasszonyi ruhája nem az általa választott anyagból készült el, sőt a szín sem stimmelt. 

Bővebben

Visszacserélné az ajándékot?

Ügyfelünk hokiütőt vásárolt gyermekének a nyáron, születésnapi ajándékként. Az ütő fején körülbelül a harmadik használat után apró repedések jelentek meg, majd a vásárlástól számított hatodik edzés alkalmával annak feje kettétört.

Bővebben

Megválni a karácsonyi ajándéktól

2017. november 13.

Itt van már a karácsony előszele. Sokan már novemberben elkezdik a karácsony ajándékok megvásárlását. Mások fejében azonban nem tisztázott, hogy a terméket mikor köteles cserélni az eladó és mikor van lehetőségünk elsőre elállni a szerződéstől, az adásvételtől. Ezeknek a szabályait részletezzük most. 

Bővebben

Nem látok az új szemüveggel

Ügyfelünk egy optikánál szemvizsgálaton vett részt, ahol megvizsgálták a szemét és a vizsgálat eredményei alapján elkészítették szemüvegét. Ügyfelünk azonban az elkészített szemüveggel nem látott rendesen, nem tudod benne dolgozni, sőt, ez mindennapi életét is megkeserítette. 

Bővebben

Black Friday

Ügyfelünk karácsony közeledtével egy smart tv-vel szerette volna meglepni a családját. A Black Friday adta lehetőségeket kihasználva felkeresett egy közeli bevásárlóközpontot, ahol kedvezményes áron be is tudta szerezni az ajándékot. Mikor hazaért, kibontotta a terméket, és megdöbbenve tapasztalta, hogy a termék hibás, nem lehet bekapcsolni. Visszavitte a Vevőszolgálatra, ahol átvették a terméket, és azt ígérték Neki, hogy 5 napon belül sms-ben fogják értesíteni a kijavítás elkészültéről.

Bővebben

Hiányzó alkatrészek

Ügyfelünk komplett számítógépes konfigurációt rendelt egy ismert számítástechnikai kereskedésből. A kiszállított csomag azonban nem tartalmazta az egeret és a klaviatúrát. A gyártói tájékoztatás szerint az adott fantázianevű csomagnak része ez a két eszköz is, amelyek nélkül a számítógép rendeltetésszerűen nem használható. 

Bővebben

Hibás mosógép: javítás vagy csere?

Ügyfelünk vásárolt egy mosógépet, melyre biztosítást is kötött. A gép a megvásárlást követően rövid időn belül hibát jelzett, majd az első javítás után ugyanez a hiba időszakonként ismétlődő jelleggel felbukkant. A sokadik meghibásodás után és a biztosítóval folytatott eredménytelen egyeztetést követően Ügyfelünk Társaságunk segítségét kérte abban, hogy a hiba időről-időre történő javítgatása helyett új készüléket kapjon.

Bővebben

Lapozás: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép