Ügyfélbeszámolók

Halálos baleset gondatlanság miatt?!

Ügyfelünk férje élet és balesetbiztosítási szerződést kötött, majd sajnálatos módon közlekedési baleset következtében életét vesztette. A biztosító a 3.000.000,- Ft biztosítási összeg kifizetését megtagadta Ügyfelünk számára. 

A teljes történet

Esettanulmányok

Garancia ráhatással!

Ügyfelünk vásárolt egy márkás matracot, melyre az eladó 15 év jótállást vállalt.

A teljes történet


Felmondani, vagy nem fizetni?

Ügyfelünk lakásbiztosítót váltott, gondolva, hogy nagyon jól járt és sokkal kedvezőbb ajánlatot kapott, mint az előző biztosítója.

Az új biztosítójának képviselője arról tájékoztatta Ügyfelünket, hogy nem szükséges a másik biztosítást felmondani, az a díj nem fizetésével megszűnik. Nem így történt: a régi biztosító még kéthavi biztosítási díjat követelt Ügyfelünktől, aki így egy ideig dupla biztosítást fizetett. Kiderítettük, hogy a biztosításközvetítő téves tájékoztatást adott Ügyfelünk részére, akit ez által kár ért. Társaságunk felhívására az új biztosító módosította Ügyfelünk kötvényét és az első két hónapra járó biztosítási díjat jóváírta a részére.


Kategóriák: Bank & biztosítás - Lakásbiztosítás

Címkék: biztosítás, felmondási idő, kártérítés, biztonság

Tovább az Esettanulmányok oldalra

Jogi problémája van?
Ilyen és hasonló esetekben is segít a D.A.S.

Kérjen visszahívást!

Előfordulhat, hogy a jogi háttér vagy a piaci helyzet megváltozása miatt a cikkben közölt információk már nem időszerűek. Az információk pontosságáért és hasznosságáért mindent megteszünk, de tartalmukért és felhasználásukért következményeiért felelősséget nem vállalunk.

Aktuális információkért vegye fel velünk a kapcsolatot!



Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép