Ügyfélbeszámolók

Késik a repülő. Kaphatok kártérítést?

Ügyfelünk járata több mint 3 órás időtartamot késett. Ügyfelünk azért fordult Társaságunkhoz, hogy megvizsgáljuk, hogy jogosult-e kártérítésre. A vonatkozó uniós rendelet és joggyakorlat értelmében megalapozottnak találtuk a kártérítési igényt, melyet bejelentettünk a légitársaság számára. 

A teljes történet

Esettanulmányok

Baleset vagy biztosítási csalás?

Ügyfelünk óvatlan vezetéssel nekihajtott egy magasabb útpadkának, minek következtében megsérült a felni, a kerék, a futómű és kinyíltak a légzsákok is. A casco biztosító biztosítási csalással vádolta ügyfelünket és nem akart fizetni.

A teljes történet


Esettanulmányok

Itt kirívó esetekkel találkozhat, amelyek nem hétköznapiak, és amelyek tanulságosak lehetnek Önnek is!


Lapozás: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

A lakás-előtakarékosság buktatója

Ügyfelünk lakástakarékkal kombinált kölcsönszerződést kötött lakásvásárlás céljából.

Bővebben

Kinek a felelőssége

Ügyfelünk, cége nevében egy webáruházból vásárolt egy mosdókagylót. A terméket egy futárcég szállította ki.

Bővebben

Égő villanyszekrény!

Ügyfelünk ingatlanához tartozó villanyóra szekrény kigyulladt. Az elektromos szolgáltatást a szolgáltató csak abban az esetben tudná visszaállítani, amennyiben Ügyfelünk a villanyórák kicseréléséhez szükséges javítást elvégezteti és annak költségeit megelőlegezi. 

Bővebben

Autóbérlés dupla áron?

Ügyfelünk tavaly télen külföldre utazott egy utazási irodán keresztül, ahol az iroda alkalmazottja javaslatára megrendelt egy kinti autóbérlési szolgáltatást is.

Bővebben

Cipő-talp nélkül

Ügyfelünk tavaly Karácsonyra vásárolt egy cipőt a fiának, azonban annak pár napnyi viselést követően levált a talpa.

Bővebben

Évekig tévhitben

Elektronikus hírközlési szolgáltatások nyújtásával (televízió, internet előfizetés) foglalkozó közismert multinacionális vállalat több ízben téves tájékoztatást nyújtott egy ügyfele részére a hűségidő tényleges tartamára vonatkozólag.

Bővebben

Totál-kár, hogy a biztosító nem fizet!

Ügyfelünk járművével egy vidéki útszakaszon kátyúba hajtott, amelynek következtében a jobb oldali első kerékabroncs kiszakadt, a hátsó pedig olyan mértékben sérült, hogy az a biztonságos közlekedésre alkalmatlanná vált.

Bővebben

Nem fizettek ki!

A munkáltató rendes felmondással megszüntette Ügyfelünk munkaviszonyát áprilisban.

Bővebben

Bizonyítható?

Ügyfelünkkel szemben gyorshajtás feltételezett elkövetése miatt 50.000,- Ft összegű közigazgatási bírságot szabott ki az illetékes hatóság.

Bővebben

Kész átverés!

Ügyfelünk vett egy gőztisztítót egy barkácsáruházban és ott azt a tájékoztatást kapta, hogy ha nem megfelelő a termék, akkor három munkanapon belül visszaveszik és visszakapja a termék árát pénzben.

Bővebben

Lapozás: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép