Ügyfélbeszámolók

Problémás casco

Szalay András, Érd

2004. július 21-én betörtek lakásunk garázsába, ahonnan eltulajdonították a motorkerékpáromat.

A teljes történet

Esettanulmányok

Megfelelő kompenzáció

Ügyfelünk egy kismotor vezetőjeként idegenhibás közúti balesetet szenvedett. A balesetben eltörött a lába, így azonnali műtéti beavatkozásra volt szükség.

A teljes történet


Esettanulmányok

Itt kirívó esetekkel találkozhat, amelyek nem hétköznapiak, és amelyek tanulságosak lehetnek Önnek is!


Lapozás: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

Örökölt tartozás

Ügyfelünkre édesapja halála után maradt egy személyi hitelszerződés, jelentős mértékű tartozással. 

Bővebben

Alaptalan követelés

Ügyfelünk által bejelentett ügyben, fogyasztói rendszer ellenőrzése céljából 10 év után a gázszolgáltató eltávolította Ügyfelünk mérőóráját.

Bővebben

Megfelelő kompenzáció

Ügyfelünk egy kismotor vezetőjeként idegenhibás közúti balesetet szenvedett. A balesetben eltörött a lába, így azonnali műtéti beavatkozásra volt szükség.

Bővebben

A lakás-előtakarékosság buktatója

Ügyfelünk lakástakarékkal kombinált kölcsönszerződést kötött lakásvásárlás céljából.

Bővebben

Kinek a felelőssége

Ügyfelünk, cége nevében egy webáruházból vásárolt egy mosdókagylót. A terméket egy futárcég szállította ki.

Bővebben

Égő villanyszekrény!

Ügyfelünk ingatlanához tartozó villanyóra szekrény kigyulladt. Az elektromos szolgáltatást a szolgáltató csak abban az esetben tudná visszaállítani, amennyiben Ügyfelünk a villanyórák kicseréléséhez szükséges javítást elvégezteti és annak költségeit megelőlegezi. 

Bővebben

Autóbérlés dupla áron?

Ügyfelünk tavaly télen külföldre utazott egy utazási irodán keresztül, ahol az iroda alkalmazottja javaslatára megrendelt egy kinti autóbérlési szolgáltatást is.

Bővebben

Cipő-talp nélkül

Ügyfelünk tavaly Karácsonyra vásárolt egy cipőt a fiának, azonban annak pár napnyi viselést követően levált a talpa.

Bővebben

Évekig tévhitben

Elektronikus hírközlési szolgáltatások nyújtásával (televízió, internet előfizetés) foglalkozó közismert multinacionális vállalat több ízben téves tájékoztatást nyújtott egy ügyfele részére a hűségidő tényleges tartamára vonatkozólag.

Bővebben

Totál-kár, hogy a biztosító nem fizet!

Ügyfelünk járművével egy vidéki útszakaszon kátyúba hajtott, amelynek következtében a jobb oldali első kerékabroncs kiszakadt, a hátsó pedig olyan mértékben sérült, hogy az a biztonságos közlekedésre alkalmatlanná vált.

Bővebben

Lapozás: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép