Ügyfélbeszámolók

Parkolás közben tették tönkre az autómat

Zsolnay Gábor, Budapest

Egyik nap, mikor kinéztem az ablakon, láttam amint egy autós, parkolás közben nekitolat gépjárművemnek, majd elhajt. 

A teljes történet

Esettanulmányok

Garancia a garancia?

Ügyfelünk egy nagy bútoráruházban vásárolt 200.000, - Ft-értékben egy kanapét, amely 2 hét rendeltetésszerű használat után fesleni kezdett. Ügyfelünk hiába ment be az ügyfélszolgálati osztályra panaszt tenni, az eladó nem volt hajlandó eleget tenni jótállási kötelezettségének, jegyzőkönyvet ugyan felvett az ügyfél panaszáról, de 3 hónapon keresztül semmilyen intézkedés nem történt az ügyben. 

A teljes történet


Esettanulmányok

Itt kirívó esetekkel találkozhat, amelyek nem hétköznapiak, és amelyek tanulságosak lehetnek Önnek is!


Lapozás: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

Külföldi gépjármű által okozott kár

Ügyfelünk gépjárművezető oktatóként dolgozik és autóját - mely munkaeszköze is - összetörte egy német rendszámú autós Magyarországon.

Bővebben

Rejtett hiba

Ügyfelünk használt gépjárművet vásárolt egy autókereskedőtől. A gépjármű leírásában kifogástalan állapotot, gyári fényezést írtak. Ügyfelünk az autó megtekintése során nem vett észre olyan sérülést, amely szabad szemmel látható lett volna. 

Bővebben

Betegség miatt elmaradt nyaralás

Ügyfelünk repülőjegyet vásárolt egy egzotikus országba, amelyhez útlemondási biztosítást is kötött. Sajnálatos módon azonban az utazás előtt megbetegedett, ezért az utazás időpontját egy másik napra módosította. 

Bővebben

A KRESZ-tábla is lehet szabálytalan

Ügyfelünk egy budai utcácskába kanyarodva - közvilágítás nem lévén - belehajtott egy kátyúba, amely miatt kerékfelfüggesztése megsérült.

Bővebben

Felmondani, vagy nem fizetni?

Ügyfelünk lakásbiztosítót váltott, gondolva, hogy nagyon jól járt és sokkal kedvezőbb ajánlatot kapott, mint az előző biztosítója.

Bővebben

Elég a DAS nevét említeni

Ügyfelünk munkaviszonya 2013-ban megszűnt. Munkabérét ugyan kifizették, de az előző éves bónuszának csak egy részét kapta meg.

Bővebben

Hárítana a biztosító, ha tudna

A gazdasági válság hatására zajló nagy leépítéseknek esett áldozatul Ügyfelünk is.

Bővebben

Jó vétel volt?

Ügyfelünk vásárolt egy nagy értékű ülőgarnitúrát fél évvel ezelőtt. 

Bővebben

Lopott óra…

Ügyfelünknek jóval áron alul sikerült hozzájutnia egy telekhez, ahol családjával együtt otthonukat megálmodták.

Bővebben

Csekk keresi gazdáját

Ügyfelünk szolgáltatói szerződést kötött meghatározott előfizetői helyre.

Bővebben

Lapozás: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép