Ügyfélbeszámolók

Nem fizetik vissza a termék vételárát? Mit tehet?

Ügyfelünk interneten vásárolt egy televíziókészüléket. A kiszállítás napján azonban munkahelyéről  sajnos elbocsátották. A változás miatt úgy döntött, mégsem engedheti meg magának az új TV-t, így a jogszabályok szerinti 14 napos, indokolási kötelezettség nélküli elállási jogával élt. A TV-t visszaküldte, azonban hiába várta a vételár visszautalását. 

A teljes történet

Esettanulmányok

Javítás vagy csere?

Ügyfelünk tavaly karácsonykor mobiltelefont vásárolt lányának, amely két alkalommal a használatát lehetetlenné tevő hibát produkált.

A teljes történet


Esettanulmányok

Itt kirívó esetekkel találkozhat, amelyek nem hétköznapiak, és amelyek tanulságosak lehetnek Önnek is!


Lapozás: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

Téves jogi gyakorlat kárügyben

Ügyfelünk út szélén - egyébként szabálytalanul - parkoló gépjárművébe egy másik jármű ütközött. 

Bővebben

JogSzerviz 3+ - Támogatás örökösödési vitában!

Ügyfelünk nevelőapja sajnálatosan elhunyt és a közjegyzői eljárásban derült ki, hogy ügyfelünkön kívül más személy is rendelkezett végrendelettel az elhunyt után.

Bővebben

Félretájékoztatott banki ügyfél

Ügyfelünk egy banknál érdeklődött hitelfolyósításra vonatkozóan, mivel jelzálog alapú kölcsönt szeretett volna felvenni.

Bővebben

Külföldi gépjármű által okozott kár

Ügyfelünk gépjárművezető oktatóként dolgozik és autóját - mely munkaeszköze is - összetörte egy német rendszámú autós Magyarországon.

Bővebben

Rejtett hiba

Ügyfelünk használt gépjárművet vásárolt egy autókereskedőtől. A gépjármű leírásában kifogástalan állapotot, gyári fényezést írtak. Ügyfelünk az autó megtekintése során nem vett észre olyan sérülést, amely szabad szemmel látható lett volna. 

Bővebben

Betegség miatt elmaradt nyaralás

Ügyfelünk repülőjegyet vásárolt egy egzotikus országba, amelyhez útlemondási biztosítást is kötött. Sajnálatos módon azonban az utazás előtt megbetegedett, ezért az utazás időpontját egy másik napra módosította. 

Bővebben

A KRESZ-tábla is lehet szabálytalan

Ügyfelünk egy budai utcácskába kanyarodva - közvilágítás nem lévén - belehajtott egy kátyúba, amely miatt kerékfelfüggesztése megsérült.

Bővebben

Felmondani, vagy nem fizetni?

Ügyfelünk lakásbiztosítót váltott, gondolva, hogy nagyon jól járt és sokkal kedvezőbb ajánlatot kapott, mint az előző biztosítója.

Bővebben

Elég a DAS nevét említeni

Ügyfelünk munkaviszonya 2013-ban megszűnt. Munkabérét ugyan kifizették, de az előző éves bónuszának csak egy részét kapta meg.

Bővebben

Hárítana a biztosító, ha tudna

A gazdasági válság hatására zajló nagy leépítéseknek esett áldozatul Ügyfelünk is.

Bővebben

Lapozás: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép