Ügyfélbeszámolók

Jár nekem a garantált bérminimum

Ügyfelünk autóbuszvezetőként dolgozik egy vidéki önkormányzatnál hosszú évek óta. Az önkormányzat 2017-től kezdődően nem akarta megfizetni Ügyfelünknek a garantált bérminimum emelt összegét, mivel Ügyfelünk saját maga nem tudta alátámasztani, hogy mi alapján jogosult ezen járandóságra. Ekkor Társaságunkhoz fordult és felvilágosítást kért.

A teljes történet

Esettanulmányok

Autó vs. busz

Ügyfelünk gépkocsijával Budapesten, az Erzsébet-híd középső forgalmi sávjában balesetet szenvedett.

A teljes történet


Esettanulmányok

Itt kirívó esetekkel találkozhat, amelyek nem hétköznapiak, és amelyek tanulságosak lehetnek Önnek is!


Lapozás: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

Tönkrement gyerekcipő – „nem megfelelő használat???”

Ügyfelünk a gyermekének cipőt vásárolt, majd 4 hónap használat után a bélés belülről kiszakadt. 

Bővebben

Képernyő előtt – „jogos” a szemüveg

Ügyfelünk közalkalmazottként dolgozik és munkáltatójánál igényelte a képernyő előtti munkavégzés minimális egészségügyi és biztonsági követelményeiről szóló 50/1999. (XI. 3.) EüM rendelet szerinti szemüveg költségtérítést. 

Bővebben

Bérelt lakás egészségügyi kockázata

Ügyfelünk családjával önkormányzati lakást bérelt. A lakást Ügyfelünk felújításra szoruló állapotban vette ki, arról azonban nem kapott tájékoztatást, hogy az ingatlan szinte lakhatatlan, és kialakítása miatt nem szellőzik, ezért a falak penészednek. 

Bővebben

A korlátlan telefonálás lehetősége

Ügyfelünk lakossági előfizetést kötött az egyik hazai mobil szolgáltató népszerű tarifacsomagjára, amely a reklámok fő üzenete szerint a korlátlan telefonálás lehetőségét sugallja. Sajnos a korlátlanság a valóságban nem valósult meg, sőt, ennek ellenkezőjét tartalmazzák a - kevésbé reklámozott - általános szerződési feltételek. 

Bővebben

Munkaügyi defekt

Ügyfelünk nemzetközi gépjárművezetőként dolgozik, egy alkalommal az általa vezetett kamion defektet kapott, a munkáltató ennek költségét kívánta Ügyfelünk fizetéséből levonni. A munkáltató szerint Ügyfelünk padkára hajtott és ezért sérült a gumi a felnivel együtt, valamint a felfüggesztést is újra be kellett állítani. 

Bővebben

Veszélyes üzem – gyermekbaleset az ugrálóvárban

Ügyfeleink gyermekükkel egy ingyenes szabadidős rendezvényen vettek részt, aki a jól ismert és közkedvelt ugrálóvárban játszott. Sajnos az ugrálóvár egyik része nem volt kellő gondossággal előkészítve, kevesebb levegő volt benne a szükségesnél, ezért Ügyfelünk gyermeke a játék közben egyik végtagját eltörte.

Bővebben

Görögországi kalandozáSokk

Ügyfelünk utazási irodán keresztül 4 fő részére foglalt görögországi nyaralást. Az utazási szerződésben részletesen meghatározták, hogy a szálloda a tengerpart közelében helyezkedik el, az ellátás pedig all inclusive. 

Bővebben

„Óra átállítás”

Ügyfelünket kártérítés megfizetésére kötelezte az elektromos szolgáltatója egy villanyóra probléma okán (hitelesítő záró pecsét hiánya) szerződésszegésre hivatkozva. A kártérítés tartalmazta az új villanyóra felszerelését, valamint annak munkadíját is.

Bővebben

Téves jogi gyakorlat kárügyben

Ügyfelünk út szélén - egyébként szabálytalanul - parkoló gépjárművébe egy másik jármű ütközött. 

Bővebben

JogSzerviz 3+ - Támogatás örökösödési vitában!

Ügyfelünk nevelőapja sajnálatosan elhunyt és a közjegyzői eljárásban derült ki, hogy ügyfelünkön kívül más személy is rendelkezett végrendelettel az elhunyt után.

Bővebben

Lapozás: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép