Ügyfélbeszámolók

Tönkrement horvát nyaralás

Zádor József, Debrecen

2004 júliusában horvátországi nyaralásunk alkalmával közlekedési balesetet szenvedtünk, önhibánkon kívül. Keletkezett kárunkat semmilyen biztosító nem vállalta.

A teljes történet

Esettanulmányok

Táppénz - alternatív gyógymód

Ügyfelünk gerincfájdalmai okán kereste meg háziorvosát, aki táppénzes állományba vette őt. A biztosítójának erre az időszakra ügyfelünk hitelkártya tartozását részben fedeznie kellett volna. A biztosító erre nem volt hajlandó ezért társaságunk segítségét kérte. 

A teljes történet


Esettanulmányok

Itt kirívó esetekkel találkozhat, amelyek nem hétköznapiak, és amelyek tanulságosak lehetnek Önnek is!


Lapozás: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

Munkabér visszafizetése

Hazánkban sajnos gyakran előfordul, hogy a munkáltatók rendszertelenül, követhetetlen módon és összegben utalják át a munkavállalók részére a munkabért. Kérdésként merül fel, hogy mit tehetünk, ha egy ilyen esetben a munkáltató utólagosan követeli tőlünk az általa teljesített túlfizetést. 

Bővebben

Sikertörténet - Elmaradt munkabér

Sok munkáltató alkalmazza azt a gyakorlatot, hogy munkavállalóit alacsonyabb munkabérrel jelenti be, mint amennyit valójában kézhez kapnak. Ez persze a munkáltatónak kedvezőbb az adózási kérdések szempontjából, a munkavállalók után azonban kevesebb társadalombiztosítási járulék kerül befizetésre; emellett jogvita esetén nehezen bizonyítható a bejelentett és a tényleges munkabér összege.

Bővebben

Sikertörténet - Családi pótlék

Ügyfelünk több mint egy évre kiterjedő elmaradt családi pótlék vonatkozásában kérte a segítségünket. Tavaly januárban jelezte az illetékes hatóság felé, hogy gyermekeivel együtt ideiglenesen Németországba utazik, majd a márciusi hazatérésüket ismét bejelentette.

Bővebben

Vízálló mobiltelefon

Kifejezetten vízállónak hirdetett speciális mobilkészülékét ügyfelünk kipróbálta, amely beázott. Ügyfelünk jótállási igénnyel élt és megkereste az eladót, aki elutasította ügyfelünk kérését.  Szerette volna a készüléket kijavíttatni vagy kicserélni, amitől az eladó több heti levelezés után elzárkózott. 

Bővebben

Táppénz - alternatív gyógymód

Ügyfelünk gerincfájdalmai okán kereste meg háziorvosát, aki táppénzes állományba vette őt. A biztosítójának erre az időszakra ügyfelünk hitelkártya tartozását részben fedeznie kellett volna. A biztosító erre nem volt hajlandó ezért társaságunk segítségét kérte. 

Bővebben

Csőtörés

Ügyfelünk ingatlanjában csőtörés miatt jelentős kár keletkezett, mind az ingóságokban, mind pedig az épületben. Mivel ügyfelünk csőtörés okozta károkra is kiterjedő lakásbiztosítással rendelkezett, megtette a biztosító felé a kárbejelentést. 

Bővebben

Gyorshajtás külföldön

Ügyfelünk tavaly februárban Olaszországban töltött egy hetet a családjával. Idén májusban óriási meglepetésként érte, hogy 120 euró bírság megfizetésére szólította fel az olasz rendőrség, egy tavaly februári gyorshajtás miatt.

Bővebben

Háztűz

Biztosítottunk vidéki ingatlanában tűz pusztított, amely során melléképületei is teljesen kiégtek. Lakásbiztosítója felé az ügyet a helyszíni és korábban az ingatlanról készített fényképeinek megküldésével bejelentette, a károsult ingóságokat megbecsülte. 

Bővebben

Nem működő mobiltelefon cseréje

Ügyfelünk azzal kereste meg társaságunkat, hogy nem működik a mobiltelefonjának GPS funkciója, pedig számára az létfontosságú lenne a munkavégzése során. 

Bővebben

Tönkrement gyerekcipő – „nem megfelelő használat???”

Ügyfelünk a gyermekének cipőt vásárolt, majd 4 hónap használat után a bélés belülről kiszakadt. 

Bővebben

Lapozás: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép