Ügyfélbeszámolók

Tönkrement horvát nyaralás

Zádor József, Debrecen

2004 júliusában horvátországi nyaralásunk alkalmával közlekedési balesetet szenvedtünk, önhibánkon kívül. Keletkezett kárunkat semmilyen biztosító nem vállalta.

A teljes történet

Esettanulmányok

Ki a gondatlan?

Ügyfelünk egy üzletközpontban vásárolt, ez idő alatt autóját a parkolóházban hagyta, gondolván, hogy ott biztonságban tudhatja a járgányt.

A teljes történet


Esettanulmányok

Itt kirívó esetekkel találkozhat, amelyek nem hétköznapiak, és amelyek tanulságosak lehetnek Önnek is!


Lapozás: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

Táppénz - alternatív gyógymód

Ügyfelünk gerincfájdalmai okán kereste meg háziorvosát, aki táppénzes állományba vette őt. A biztosítójának erre az időszakra ügyfelünk hitelkártya tartozását részben fedeznie kellett volna. A biztosító erre nem volt hajlandó ezért társaságunk segítségét kérte. 

Bővebben

Csőtörés

Ügyfelünk ingatlanjában csőtörés miatt jelentős kár keletkezett, mind az ingóságokban, mind pedig az épületben. Mivel ügyfelünk csőtörés okozta károkra is kiterjedő lakásbiztosítással rendelkezett, megtette a biztosító felé a kárbejelentést. 

Bővebben

Gyorshajtás külföldön

Ügyfelünk tavaly februárban Olaszországban töltött egy hetet a családjával. Idén májusban óriási meglepetésként érte, hogy 120 euró bírság megfizetésére szólította fel az olasz rendőrség, egy tavaly februári gyorshajtás miatt.

Bővebben

Háztűz

Biztosítottunk vidéki ingatlanában tűz pusztított, amely során melléképületei is teljesen kiégtek. Lakásbiztosítója felé az ügyet a helyszíni és korábban az ingatlanról készített fényképeinek megküldésével bejelentette, a károsult ingóságokat megbecsülte. 

Bővebben

Nem működő mobiltelefon cseréje

Ügyfelünk azzal kereste meg társaságunkat, hogy nem működik a mobiltelefonjának GPS funkciója, pedig számára az létfontosságú lenne a munkavégzése során. 

Bővebben

Tönkrement gyerekcipő – „nem megfelelő használat???”

Ügyfelünk a gyermekének cipőt vásárolt, majd 4 hónap használat után a bélés belülről kiszakadt. 

Bővebben

Képernyő előtt – „jogos” a szemüveg

Ügyfelünk közalkalmazottként dolgozik és munkáltatójánál igényelte a képernyő előtti munkavégzés minimális egészségügyi és biztonsági követelményeiről szóló 50/1999. (XI. 3.) EüM rendelet szerinti szemüveg költségtérítést. 

Bővebben

Bérelt lakás egészségügyi kockázata

Ügyfelünk családjával önkormányzati lakást bérelt. A lakást Ügyfelünk felújításra szoruló állapotban vette ki, arról azonban nem kapott tájékoztatást, hogy az ingatlan szinte lakhatatlan, és kialakítása miatt nem szellőzik, ezért a falak penészednek. 

Bővebben

A korlátlan telefonálás lehetősége

Ügyfelünk lakossági előfizetést kötött az egyik hazai mobil szolgáltató népszerű tarifacsomagjára, amely a reklámok fő üzenete szerint a korlátlan telefonálás lehetőségét sugallja. Sajnos a korlátlanság a valóságban nem valósult meg, sőt, ennek ellenkezőjét tartalmazzák a - kevésbé reklámozott - általános szerződési feltételek. 

Bővebben

Munkaügyi defekt

Ügyfelünk nemzetközi gépjárművezetőként dolgozik, egy alkalommal az általa vezetett kamion defektet kapott, a munkáltató ennek költségét kívánta Ügyfelünk fizetéséből levonni. A munkáltató szerint Ügyfelünk padkára hajtott és ezért sérült a gumi a felnivel együtt, valamint a felfüggesztést is újra be kellett állítani. 

Bővebben

Lapozás: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép