Ügyfélbeszámolók

A kis ember és a nagy hal története

Votisky András

A szerviznél azt mondták, ők kárügyet a *** Biztosító esetében nem intéznek, nekem kell rendeznem, de nekik fizessem ki a teljes javítási költséget.

A teljes történet

Esettanulmányok

Értékcsökkenés

Ügyfelünk céges autójával idegenhibás közlekedési balesetet szenvedett. Bár a javítási költségek körében korrekt volt az elszámolás a károkozó biztosítójával, az értékcsökkenést illetően elutasították igényét.

A teljes történet


Esettanulmányok

Itt kirívó esetekkel találkozhat, amelyek nem hétköznapiak, és amelyek tanulságosak lehetnek Önnek is!


Lapozás: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

„Közös megegyezés”

A Társaságunk egyik biztosítottja fiatal munkavállaló, aki az első munkahelyén kezdett dolgozni. Az alkalmazására határozott 2 éves idejű munkaszerződés mellett került sor. Néhány hónappal a belépését követően, amikor már lejárt a próbaidő, a közvetlen felettesével szóváltásba keveredett, ami miatt a munkaviszonyát megszüntette a cég. 

Bővebben

Nyeremény telefon

Ügyfelünk kisfia, 2015. év folyamán a PontVelem programban kiváló eredménye jutalmául egy Samsung Galaxy S3 Neo telefont kapott. A telefon többször is meghibásodott, így a Samsung Ügyfélszolgálata javasolta a készülék bevizsgálását a gyakori hibákra tekintettel. A vizsgálat során kiderült, hogy nem javítható és csereutalványt javasoltak, melyet azonban számla hiányában nem tudtak beváltani. 

Bővebben

Mennyit fizet a biztosító?

Ügyfelünk sajnálatos módon közúti közlekedési balesetet szenvedett gépjárműjével. Az autóban jelentős kára keletkezett, mely kárt a károkozó kötelező gépjármű-felelősségbiztosítója nem térített meg teljes mértékben.

Bővebben

Mennyi lesz az útdíj?

Ügyfelünk tehergépjárműje Svájcban közlekedett, melynek során az útdíjjal kapcsolatos költségeket egy Shell útdíj fizetésre alkalmas kártyán keresztül rendezték. Sajnos Ügyfelünk tévesen adta meg Svájcba való belépésekor a szükséges adatokat, így jóval nagyobb kilométer állást gépelt be a terminálba.

Bővebben

Hibás baleseti bejelentő

Ügyfelünk gépjárművével közlekedési baleset részese volt. A másik fél a baleset bekövetkezéséért felelősségét teljes mértékben elismerte, és a felek a baleset helyszínén baleseti bejelentőlapot is töltöttek ki. 

Bővebben

Hol az autóm?

Ügyfelünk autója egy eltörött alkatrész miatt került szervizbe. A szerviz vállalta, hogy egy héten belül kijavítja. Később, állításuk szerint további problémák merültek fel az alkatrésszel kapcsolatban, emiatt azt tovább szállították egy másik szervizbe.

Bővebben

Kátyúkár vecsésen

Ügyfelünk 2016.02.19-én egy kátyúba hajtott Vecsésen. Az eset után egyből kihívta a rendőrséget a helyszínre, akik megfelelő módon dokumentálták a káreseményt. A káresemény helye szerint illetékes önkormányzat a Magyar Közút Nonprofit Zrt.-t nevezte meg, mint az adott terület közútfenntartóját. Ezek után felvettük a kapcsolatot a kártérítésre kötelezett féllel, vagyis Magyar Közút Nonprofit Zrt.-vel.

Bővebben

Repülő tárgy

Ügyfelünk gyanútlanul autózott egy alsóbbrendű úton, amikor is az előtte haladó teherautó felől hirtelen valamilyen nagyobb tárgy repült felé és behorpasztotta a jármű motorháztetőjét, valamint megrepesztette a szélvédőt. 

Bővebben

Meghibásodott televízió

Ügyfelünk televíziót vásárolt, melyre a kiskereskedő eladó két év jótállást vállalt. A termék jótállási határidőben meghibásodott, a javítást azonban az eladó Ügyfelünk panaszai ellenére is elutasította, így Ügyfelünk elállási jogával élt. 

Bővebben

Többletköltség - ki fizet?

Ügyfelünk autójába egy másik autó beletolatott, és az autó egyik oldala megsérült. A biztosító a gépjármű javítási költségét kifizette ugyan, nem fizette ki viszont Ügyfelünknek a balesetből eredő többletköltségeit, így a kárszakértői szemle helyszínére, autószervizbe való oda-vissza utazás költségeit. 

Bővebben

Lapozás: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép