Ügyfélbeszámolók

A D.A.S. matrica hatalma

Szűcs Mihály

Németországban dolgozom így sokat vagyok úton. Egyik vasárnap, mikor mentem vissza Németországba, akkor történt velem az alábbi eset:

A teljes történet

Esettanulmányok

Alaptalan követelés

Ügyfelünk által bejelentett ügyben, fogyasztói rendszer ellenőrzése céljából 10 év után a gázszolgáltató eltávolította Ügyfelünk mérőóráját.

A teljes történet


Esettanulmányok

Itt kirívó esetekkel találkozhat, amelyek nem hétköznapiak, és amelyek tanulságosak lehetnek Önnek is!


Lapozás: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

Elhúzódó ügyintézés!

Ügyfelünk 2008. októberében az interneten és telefonon keresztül akarta módosítani fennálló internet és kábel tv szerződését kiegészítve a telefon előfizetéssel, illetve a kábel tv-t digitálisan kérte. A szolgáltatásnyújtáshoz szükséges bekötést a Szolgáltató ügyintézője 30 napon belül ígérte. Ügyfelünk, mivel a szolgáltató nem jelentkezett, érdeklődött december végén, választ nem kapott.

Bővebben

Az ígérte szép szó...a Garancia is!

Ügyfelünk 2007 augusztusában vásárolt egy PDA készülékét megközelítőleg 90.000-Ft értékben. A PDA-ra az eladó 24 hónap jótállást vállalt. A készülék a szerviz által kiállított munkalapok szerint több alkalommal meghibásodott, először 2008 februárjában, majd 2008. április elején, ezt követően 2008. április végén.

Bővebben

Jégeső kontra lakásbiztosítás

Rendkívüli jégeső következtében Ügyfelünk ingatlanjának tetőszerkezete súlyosan megsérült. Mivel Ügyfelünk a káresemény időpontjában érvényes lakásbiztosítással rendelkezett, a kár megtérítését ez alapján kérte.

Bővebben

Faltól-falig - egy sportbaleset története

A (mű-)falmászás régóta ismert sport. A falmászók által használt technikai felszerelés és maga a műfal is sokat fejlődött a sportág kezdetei óta. A modern biztosítóeszközök és a szakképzett személyzet támogatása elérhetővé tette ezt a szabadidős tevékenységet a szélesebb közönség számára.

Bővebben

Lakásvásárlással gyakran jár becsapás is!

Ügyfelünk és neje megegyeztek egy ingatlanközvetítő irodával a hirdetés feltételeiben szóban. Később megkapták faxon a szerződést, ami ránézésre a megegyezés szerinti tartalmú volt.

Bővebben

Nem fizetett a biztosító

Ügyfelünk gépjárművével idegenhibás balesetet szenvedett. A károkozó gépjármű felelősségbiztosítója azonban Ügyfelünk kártérítési igényét peren kívül elutasította.

Bővebben

Félretájékoztatás miatti kár

Ügyfelünk balesetet okozott a gépkocsijával. A másik fél kárát, kb. 10 millió forintot (komoly személyi sérülés történt) azonban nem a saját biztosítója, hanem a MABISZ fizette ki, mivel az ügyfelünk saját biztosítója úgy nyilatkozott a károsultnak tévedésből, hogy ügyfelünknek nem volt érvényes kötelező felelősségbiztosítása.

Bővebben

Az előre kifizetett gyártó nem jelentkezik többé

Ügyfelünk új nyílászárókat rendelt egyedi méretre gyártva épülő családi házához 800.000 Ft értékben.

Bővebben

Hibás teljesítés: 3 év alatt 24-szer a szervizben az autó

Ügyfelünk vásárolt egy vadonatúj gépjárművet 4 millió forintért úgy, hogy a kereskedés beszereltetett egy gyári rablásgátló berendezést is.

Bővebben

A légitársaságot nem érdekelte a kárigény

Ügyfelünk poggyásza késve érkezett meg a célállomásra.

Bővebben

Lapozás: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép