Ügyfélbeszámolók

Lakásvásárlás - problémás kötbérfizetés

Csabai Zsuzsanna és párja, Bitvai Csaba

Az általunk kalkulált összeg 980 ezer Ft volt, a kivitelező azonban nem volt hajlandó 400 ezer Ft-nál többet fizetni, s ügyvédhez fordultak. Vettünk egy 5 lakásos társasházban egy lakást. 

A teljes történet

Esettanulmányok

Nyeremény telefon

Ügyfelünk kisfia, 2015. év folyamán a PontVelem programban kiváló eredménye jutalmául egy Samsung Galaxy S3 Neo telefont kapott. A telefon többször is meghibásodott, így a Samsung Ügyfélszolgálata javasolta a készülék bevizsgálását a gyakori hibákra tekintettel. A vizsgálat során kiderült, hogy nem javítható és csereutalványt javasoltak, melyet azonban számla hiányában nem tudtak beváltani. 

A teljes történet


Esettanulmányok

Itt kirívó esetekkel találkozhat, amelyek nem hétköznapiak, és amelyek tanulságosak lehetnek Önnek is!


Lapozás: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

Jégeső kontra lakásbiztosítás

Rendkívüli jégeső következtében Ügyfelünk ingatlanjának tetőszerkezete súlyosan megsérült. Mivel Ügyfelünk a káresemény időpontjában érvényes lakásbiztosítással rendelkezett, a kár megtérítését ez alapján kérte.

Bővebben

Faltól-falig - egy sportbaleset története

A (mű-)falmászás régóta ismert sport. A falmászók által használt technikai felszerelés és maga a műfal is sokat fejlődött a sportág kezdetei óta. A modern biztosítóeszközök és a szakképzett személyzet támogatása elérhetővé tette ezt a szabadidős tevékenységet a szélesebb közönség számára.

Bővebben

Lakásvásárlással gyakran jár becsapás is!

Ügyfelünk és neje megegyeztek egy ingatlanközvetítő irodával a hirdetés feltételeiben szóban. Később megkapták faxon a szerződést, ami ránézésre a megegyezés szerinti tartalmú volt.

Bővebben

Nem fizetett a biztosító

Ügyfelünk gépjárművével idegenhibás balesetet szenvedett. A károkozó gépjármű felelősségbiztosítója azonban Ügyfelünk kártérítési igényét peren kívül elutasította.

Bővebben

Félretájékoztatás miatti kár

Ügyfelünk balesetet okozott a gépkocsijával. A másik fél kárát, kb. 10 millió forintot (komoly személyi sérülés történt) azonban nem a saját biztosítója, hanem a MABISZ fizette ki, mivel az ügyfelünk saját biztosítója úgy nyilatkozott a károsultnak tévedésből, hogy ügyfelünknek nem volt érvényes kötelező felelősségbiztosítása.

Bővebben

Az előre kifizetett gyártó nem jelentkezik többé

Ügyfelünk új nyílászárókat rendelt egyedi méretre gyártva épülő családi házához 800.000 Ft értékben.

Bővebben

Hibás teljesítés: 3 év alatt 24-szer a szervizben az autó

Ügyfelünk vásárolt egy vadonatúj gépjárművet 4 millió forintért úgy, hogy a kereskedés beszereltetett egy gyári rablásgátló berendezést is.

Bővebben

A légitársaságot nem érdekelte a kárigény

Ügyfelünk poggyásza késve érkezett meg a célállomásra.

Bővebben

Hibás teljesítés: ha lejár a szavatosság

Ügyfelünk laptopja több alkalommal is meghibásodott ugyanabból az okból.

Bővebben

Síút - hó nélkül

Ügyfelünk ausztriai síútra fizetett be pályaszállással. A befizetett héten sajnos nem volt természetes hótakaró a pályán, ezért az előre kifizetett pályabérletet ki sem adták a szervezők.

Bővebben

Lapozás: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép