Ügyfélbeszámolók

Több százezres tartozás? Biztos ez?

Ügyfelünktől egy behajtó cég több százezer forintos távközlési szolgáltatási díjtartozást követelt. Ügyfelünk a megrendelt szolgáltatást szerette volna a bérleményéből való költözés okán módosítani, amit a szolgáltató nem tudott biztosítani.

A teljes történet

Esettanulmányok

Alaptalan követelés

Ügyfelünk által bejelentett ügyben, fogyasztói rendszer ellenőrzése céljából 10 év után a gázszolgáltató eltávolította Ügyfelünk mérőóráját.

A teljes történet


Esettanulmányok

Itt kirívó esetekkel találkozhat, amelyek nem hétköznapiak, és amelyek tanulságosak lehetnek Önnek is!


Lapozás: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

Ellehetetlenítés

Ügyfelünk kamionos munkavállaló, akit el akart lehetetleníteni munkaadója, elvonva teljesítménybérét, majd jogellenesen megszüntetve munkaviszonyát.

Bővebben

Apró betűs rész!

Ügyfelünk és neje szóban egyeztek meg egy ingatlanközvetítő irodával a hirdetés feltételeiben. 

Bővebben

Örökölt adósság

Ügyfelünket egy internet és kábeltelevízió szolgáltatással foglalkozó szolgáltató cég felszólította 147.976,- Ft megfizetésére (kábeltelevízió szolgáltatás igénybevétele alapján), újonnan vásárolt ingatlanja, mint fogyasztási hely tekintetében.

Bővebben

Fodrász tanulóként őt vágták meg!

Ügyfelünk lánya fodrász szakképző iskolai tanulmányai mellett a kötelező szakmai gyakorlati idejét egy fodrász szalonban töltötte. A jogszabályoknak nem megfelelő módon, neki kellett havonta meghatározott összeget fizetnie a gyakorlatért. 

Bővebben

Külföldön is segít a D.A.S.

Ügyfelünk nemzetközi fuvarozást végzett biztosított járművével, amikor is az olasz hatóság méretbeli problémák miatt visszatartotta a járművét, és kényszerjavítást rendelt el bírságolás mellett.

Bővebben

A biztosítás érvényesítése

Ügyfelünk sajáthibás közlekedési balesetet szenvedett. A gépjármű kárt a casco biztosítása terhére jelentette be.

Bővebben

Elérhetetlen internet

Ügyfelünk mobil internet szolgáltatásra vonatkozó szerződést kötött, majd az eredeti szerződésben megadott lakcíméről elköltözött pár száz méterrel messzebb. A szolgáltatás az új lakhelyen teljesen használhatatlanná vált, mivel nem lehetett a weboldalakat megközelítőleg fél órás várakozás után sem megnyitni.

Bővebben

Határozott munkaszerződés, határozatlan jövő?

Banki alkalmazott ügyfelünkkel határozott idejű munkaszerződést íratott alá munkáltatója. Ügyfelünk kiszolgáltatott helyzetben volt, mivel egyedül nevelte gyermekét. A határozott idő lejártára ígéretet kapott a hosszabbításra.

Bővebben

Baleset vagy biztosítási csalás?

Ügyfelünk óvatlan vezetéssel nekihajtott egy magasabb útpadkának, minek következtében megsérült a felni, a kerék, a futómű és kinyíltak a légzsákok is. A casco biztosító biztosítási csalással vádolta ügyfelünket és nem akart fizetni.

Bővebben

Társ a jogban

Napjainkban a KKV szektor vállalkozásai számtalan jogi kockázatnak vannak kitéve a lehető legkülönfélébb módokon. Aprónak tűnő nézeteltérésből is könnyen költséges per kerekedhet. Jellemző, hogy gyakran csak akkor veszik komolyan az őket fenyegető veszélyforrásokat, amikor már késő: a jogvita megtörtént. Akkor most hogyan is tovább?

Bővebben

Lapozás: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép