Ügyfélbeszámolók

100 ideges és 1 nyugodt ember

Fata László, Nagykanizsa

2005. szeptember 21-én reggel egy automata parkolóházban hagytam az autómat. Ez egy olyan rendkívül modern szerkezet, ahol egy boxban parkolom le a járművet...

A teljes történet

Esettanulmányok

„Újratervezett” vásárlói jogok

Ügyfelünk egy webáruházon keresztül navigációs készüléket vásárolt, melynek értékét át is utalta, azonban az eladó nem szállította ki a megígért határidőre a terméket.

A teljes történet


Elveszett a csomagom. Ki téríti meg a káromat?

Ügyfelünk a DPD futárszolgálatnak átadott egy csomagot 2016. év decemberében, amely sajnos elveszett, így nem került kézbesítésre a címzettnek.

Ennek tényét a DPD futárcég elismerte, azonban a kártérítési összeget nem fizették ki. A cégnek írt felszólító levél hatására az összeget átutalták ügyfelünk számlájára.


Kategóriák: Fogyasztóvédelem

Tovább az Ügyfélbeszámolók oldalra

Jogi problémája van?
Ilyen és hasonló esetekben is segít a D.A.S.

Kérjen visszahívást!

Előfordulhat, hogy a jogi háttér vagy a piaci helyzet megváltozása miatt a cikkben közölt információk már nem időszerűek. Az információk pontosságáért és hasznosságáért mindent megteszünk, de tartalmukért és felhasználásukért következményeiért felelősséget nem vállalunk.

Aktuális információkért vegye fel velünk a kapcsolatot!



Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép