Ügyfélbeszámolók

Késik a repülő. Kaphatok kártérítést?

Ügyfelünk járata több mint 3 órás időtartamot késett. Ügyfelünk azért fordult Társaságunkhoz, hogy megvizsgáljuk, hogy jogosult-e kártérítésre. A vonatkozó uniós rendelet és joggyakorlat értelmében megalapozottnak találtuk a kártérítési igényt, melyet bejelentettünk a légitársaság számára. 

A teljes történet

Esettanulmányok

Ingatlan vagyonbiztosítás

Ügyfeleink ingatlanukra vonatkozóan vagyonbiztosítást kötöttek. Hét évvel később a biztosított ingatlanban nagyméretű repedések mutatkoztak, melyekről kiderült, hogy azokat az épület szennyvízcsövének törése okozta. 

A teljes történet


Elhúzódó ügyintézés!

Ügyfelünk 2008. októberében az interneten és telefonon keresztül akarta módosítani fennálló internet és kábel tv szerződését kiegészítve a telefon előfizetéssel, illetve a kábel tv-t digitálisan kérte. A szolgáltatásnyújtáshoz szükséges bekötést a Szolgáltató ügyintézője 30 napon belül ígérte. Ügyfelünk, mivel a szolgáltató nem jelentkezett, érdeklődött december végén, választ nem kapott.

2009. január végén bekötötték, és aktiválták a szolgáltatást. Négy nap múlva az internet szolgáltatás megszűnt. Ügyfelünk 2009. január 27-én ezt jelezte a szolgáltatónak, akik 72 órán belüli javítást ígértek. Ez persze nem sikerült, ügyfelünk a modemet kb. 6 x újraindította. 2009. január 30-án ismét felhívta a szolgáltatót, akik azt javasolták, indítsa újra a modemet. Ezt időközben ügyfelünk 3 nap alatt kb. 20 x elvégezte, eredményt nem hozott. Megígérték, hogy 72 órán belül a szolgáltatást helyreállítják. 
Végül 2009. január 31-től a szolgáltatás megjavult.

Ezt követően a Szolgáltató nem a megrendelt szolgáltatásról küldött számlát.

Ügyfelünk a problémát a szolgáltatónak előbb 2009. február 3-án e-mailen, majd február 10-én faxon és levélben, telefonon, végül 2009. március 5-én ismét levélben leírta, és kérte a megfelelő számlákat, illetve méltányos kompenzációt. 
Sajnos nem ért el eredményt, és társaságunkhoz fordult.

2009. augusztusában megkerestük a Szolgáltatót, aki válaszlevelében elismerte, hogy hiba történt, és ígéretett tett a megfelelő számlák kiállítására, és a kompenzációra. Ismét nem történt azonban semmi.

Ekkor tettünk bejelentést a Nemzeti Hírközlési Hatósághoz, mint a szolgáltató felügyeleti szervéhez.

A Nemzeti Hírközlési Hatóság az ügyet megvizsgálta, és a Szolgáltatót 250.000,-Ft bírsággal sújtotta. Ezen túl ügyfelünk az ígért kedvezményeket megkapta és számláján a szerződés szerinti kötbért is jóváírtak.


Kategóriák: Fogyasztóvédelem - Hibás teljesítés, Fogyasztóvédelem - Garancia

Címkék: jogvédelem, kártérítés, rejtett hibák, internet

Tovább az Esettanulmányok oldalra

Jogi problémája van?
Ilyen és hasonló esetekben is segít a D.A.S.

Kérjen visszahívást!

Előfordulhat, hogy a jogi háttér vagy a piaci helyzet megváltozása miatt a cikkben közölt információk már nem időszerűek. Az információk pontosságáért és hasznosságáért mindent megteszünk, de tartalmukért és felhasználásukért következményeiért felelősséget nem vállalunk.

Aktuális információkért vegye fel velünk a kapcsolatot!



Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép