Ügyfélbeszámolók

Elveszett a csomagom. Ki téríti meg a káromat?

Ügyfelünk a DPD futárszolgálatnak átadott egy csomagot 2016. év decemberében, amely sajnos elveszett, így nem került kézbesítésre a címzettnek.

A teljes történet

Esettanulmányok

Autóvásárlás után: a rejtett hibák felszínre kerülnek

Ügyfelünk használt járművet vásárolt, melyről utólag derült ki, hogy korábban balesetetszenvedett, és számtalan rejtett hibája volt.

A teljes történet


Csőtörés

Ügyfelünk ingatlanjában csőtörés miatt jelentős kár keletkezett, mind az ingóságokban, mind pedig az épületben. Mivel ügyfelünk csőtörés okozta károkra is kiterjedő lakásbiztosítással rendelkezett, megtette a biztosító felé a kárbejelentést. 

A kárfelvétel ugyan pár napon belül megtörtént, azonban kifizetés nem érkezett a biztosítótól. Ügyfelünk ekkor Társaságunk segítségét kérte. Az eljáró jogász több alkalommal levélben kereste meg a biztosítótársaságot, akik első körben az épületkárokat, majd hosszas, az összegszerűség tekintetében történő egyeztetést követően az ingóságokban esett kárt is megfizették Ügyfelünknek, legnagyobb elégedettségére. 


Kategóriák:

Tovább az Esettanulmányok oldalra

Jogi problémája van?
Ilyen és hasonló esetekben is segít a D.A.S.

Kérjen visszahívást!

Előfordulhat, hogy a jogi háttér vagy a piaci helyzet megváltozása miatt a cikkben közölt információk már nem időszerűek. Az információk pontosságáért és hasznosságáért mindent megteszünk, de tartalmukért és felhasználásukért következményeiért felelősséget nem vállalunk.

Aktuális információkért vegye fel velünk a kapcsolatot!



Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép