Számlázási címként viszont másikat adott meg, tekintve, hogy a szolgáltatási helyen Ügyfelünk nem tartózkodik, mely a szerződésből is egyértelműen visszaellenőrizhető volt. A szolgáltató azonban a csekkeket a szolgáltatási címre küldte, melyeket az Ügyfél emiatt nem kapott meg. Panaszt tett, melynek megalapozottságát a szolgáltató is elismerte, azonban továbbra sem a megfelelő címre érkeztek a levelek. Kapott viszont Ügyfelünk a lakcímére egy fizetési felszólítást egy behajtó cégtől – a csekkek nemfizetése miatt felhalmozódott tartozása rendezésére – valamint felmondták a szerződést. Ekkor Társaságunk figyelmeztette a szolgáltatót saját késedelmére, amely kizárta Ügyfelünk késedelmét. A szolgáltató a hibáját kénytelen volt elismerni – hiszen bizonyítható, hogy Ügyfelünk kérésének nem megfelelő címre érkeztek a csekkek – és így és a szerződést visszaállítani.
Csekk keresi gazdáját
Ügyfelünk szolgáltatói szerződést kötött meghatározott előfizetői helyre.