Ügyfélbeszámolók

A kis ember és a nagy hal története

Votisky András

A szerviznél azt mondták, ők kárügyet a *** Biztosító esetében nem intéznek, nekem kell rendeznem, de nekik fizessem ki a teljes javítási költséget.

A teljes történet

Esettanulmányok

Vízálló mobiltelefon

Kifejezetten vízállónak hirdetett speciális mobilkészülékét ügyfelünk kipróbálta, amely beázott. Ügyfelünk jótállási igénnyel élt és megkereste az eladót, aki elutasította ügyfelünk kérését.  Szerette volna a készüléket kijavíttatni vagy kicserélni, amitől az eladó több heti levelezés után elzárkózott. 

A teljes történet


Cipő-talp nélkül

Ügyfelünk tavaly Karácsonyra vásárolt egy cipőt a fiának, azonban annak pár napnyi viselést követően levált a talpa.

Hiába telefonált több alkalommal is a boltba, nem voltak hajlandóan kicserélni a cipőt. Több elkeseredett próbálkozás után kereste meg a D.A.S. Jogvédelmi Biztosító Zrt.-t problémájával. Mi egyetlen felszólító levelet küldtünk a cég részére, melynek hatására nem csak kicserélték a cipőt, hanem még felajánlották azt is, hogy ha ügyfelünk igényt tart rá, akkor kifizetik részére a teljes vételárat. Ügyfelünk nagyon örült és elfogadta a vételár-visszafizetési ajánlatot, mert már nem bízott az üzletben kapható termékek minőségében.


Kategóriák: Fogyasztóvédelem - Hibás teljesítés, Fogyasztóvédelem - Garancia

Címkék: jogvédelem, kártérítés, szavatosság

Tovább az Esettanulmányok oldalra

Jogi problémája van?
Ilyen és hasonló esetekben is segít a D.A.S.

Kérjen visszahívást!

Előfordulhat, hogy a jogi háttér vagy a piaci helyzet megváltozása miatt a cikkben közölt információk már nem időszerűek. Az információk pontosságáért és hasznosságáért mindent megteszünk, de tartalmukért és felhasználásukért következményeiért felelősséget nem vállalunk.

Aktuális információkért vegye fel velünk a kapcsolatot!



Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép