Ügyfélbeszámolók

Jár nekem a garantált bérminimum

Ügyfelünk autóbuszvezetőként dolgozik egy vidéki önkormányzatnál hosszú évek óta. Az önkormányzat 2017-től kezdődően nem akarta megfizetni Ügyfelünknek a garantált bérminimum emelt összegét, mivel Ügyfelünk saját maga nem tudta alátámasztani, hogy mi alapján jogosult ezen járandóságra. Ekkor Társaságunkhoz fordult és felvilágosítást kért.

A teljes történet

Esettanulmányok

Nyerjen a D.A.S.-sel!

Ügyfelünk vásárolt egy márkás matracot, melyre az eladó 15 év jótállást vállalt.

A teljes történet


utazási iroda felelőssége


Lapozás: 1 2

Hogyan szűrhetőek ki a kockázatos utazási irodák?

2017. július 14.

Az elmúlt hetekben jelentős visszhangja volt annak, hogy egy utazási iroda ismét csődöt jelentett. Komoly felháborodást okozott az, hogy közvetlenül a bejelentést megelőzően még utasokat utaztatott ki külföldre és sokan jelenleg is elbukták a már befizetett részvételi díjat. Most arra keressük a választ, hogy miként szűrhetőek ki azok az utazási irodák, melyek kockázatosak lehetnek az utazások szempontjából. 

Bővebben

Rémálom nyaralás

2017. június 12.

Nemsokára itt van a nyaralási szezon. Évről, évre problémát jelentenek a külföldi utazások során keletkezett problémák és az azokkal kapcsolatos igényérvényesítések. A mostani cikkben azt elevenítjük fel, hogy az utas milyen lépéseket tehet, ha a szálloda, vagy a szolgáltatás, egyáltalán a szervezett külföldi út egyáltalán nem felel meg az utazási szerződésben ígérteknek. 

Bővebben

A légi utasok jogaival kapcsolatos újdonságok

2013. július 12.

Az elmúlt évek tapasztalatai alapján elmondható, hogy a nyári szezonra való tekintettel, egyre több utas veszi igénybe a légitársaságok szolgáltatásait.

Bővebben

Autóbérlés dupla áron?

Ügyfelünk tavaly télen külföldre utazott egy utazási irodán keresztül, ahol az iroda alkalmazottja javaslatára megrendelt egy kinti autóbérlési szolgáltatást is.

Bővebben

„Legombolósdi”

Ügyfelünk nyaralni készült. Az utazási irodában felajánlották, hogy itthonról leszervezik a kinti autóbérléssel kapcsolatos teendőket, neki pedig nincs más dolga, mint részükre kifizetni a bérleti díjat.

Bővebben

9 dolog, amire figyeljünk oda, ha utazási irodával utazunk

2012. január 31.

Az iroda prospektusában talált, a földi paradicsomot hirdető képnek köze sincs a lepusztult szállodához, ahova nagy reményekkel megérkezett?

Bővebben

Itt a hó, hol a hó?

Ügyfelünk ausztriai síútra fizetett be pályaszállással. A befizetett héten sajnos 0 cm volt a természetes hótakaró a pályán, ezért az előre kifizetett pályabérletet ki sem adták a szervezők.

Bővebben

Utazási irodák felelőssége

2012. január 13.

Vége az év végi hajtásnak és sokan döntenek úgy, hogy a fáradalmakat egy külföldi utazás során pihenik ki.

Bővebben

Meghiúsult egyiptomi nyaralás?

2011. február 3.

Január végén kezdődtek a tüntetések Egyiptomban, a helyzet egyre súlyosbodik, kérdésként merülhet fel, hogy vajon a meghiúsult utazásért terheli-e kártérítési felelősség az utazási irodákat.

Bővebben

Nyelvlógatva a sífelvonóig?

Ügyfelünk egy országos hálózattal rendelkező, nemzetközileg is elismert utazási irodában befizetett 2 fő részére egy síutat. A katalógus szerint, a választott szállás a sílifttől mindössze 150 m távolságra található. Ez azért volt elsődleges szempont ügyfelünk számára, mert felesége gyermeket várt és nem akartak minden nap hosszan gyalogolni a sífelszereléssel. 

Bővebben

Lapozás: 1 2

Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép