Ügyfélbeszámolók

Lelkiismeretes segítség

Takács Lajos Zsolt, Csénye

Egyik délután munkahelyem udvaráról szerettem volna kiállni.... A kapubejárón ki kellett járnom, hogy körül tudjak nézni, közlekedik-e valaki a járdán, vagy az úttesten.

A teljes történet

Esettanulmányok

Nyerjen a D.A.S.-sel!

Ügyfelünk vásárolt egy márkás matracot, melyre az eladó 15 év jótállást vállalt.

A teljes történet


jótállás


Használt autó garancia, hogy is van ez?

2016. november 17.

A használt autók között sokszor igazi gyöngyszemet máskor botrányos ajánlatokat lehet kifogni. Nem mindegy, hogy magánszemélytől vagy kereskedőtől vesszük az autót. Mikor mire vagyunk jogosultak, ki mire vállal felelősséget. Sokszor elhangzik a mágikus garancia szó. Hogy pontosan ez mit jelent, illetve mikor mire számíthatunk, azt próbáljuk meg körbejárni jelen cikkben.

Bővebben

Kinek a felelőssége

Ügyfelünk, cége nevében egy webáruházból vásárolt egy mosdókagylót. A terméket egy futárcég szállította ki.

Bővebben

Javítás vagy csere?

Ügyfelünk tavaly karácsonykor mobiltelefont vásárolt lányának, amely két alkalommal a használatát lehetetlenné tevő hibát produkált.

Bővebben

Hibás teljesítés: ha lejár a szavatosság

Ügyfelünk laptopja több alkalommal is meghibásodott ugyanabból az okból.

Bővebben

Jótállással kapcsolatos igényérvényesítés

Ügyfelünk márkakereskedőnél vásárolt új gépjárműve 25 futott km után meghibásodott és üzemképtelenné vált.

Bővebben

A D.A.S. biztonságot kínál és bátorságot ad!

Bajka Botond

Egy 14 éves Opel Corsa-m van, 2006 tavaszán vásároltam. Mindig márkaszervizbe viszem és mindig ugyanoda. 2007 tavaszán jeleztem, hogy a motortérben hűtővíz-szivárgás van.

Bővebben

Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép