Ügyfélbeszámolók

Több százezres tartozás? Biztos ez?

Ügyfelünktől egy behajtó cég több százezer forintos távközlési szolgáltatási díjtartozást követelt. Ügyfelünk a megrendelt szolgáltatást szerette volna a bérleményéből való költözés okán módosítani, amit a szolgáltató nem tudott biztosítani.

A teljes történet

Esettanulmányok

A KRESZ-tábla is lehet szabálytalan

Ügyfelünk egy budai utcácskába kanyarodva - közvilágítás nem lévén - belehajtott egy kátyúba, amely miatt kerékfelfüggesztése megsérült.

A teljes történet


internet


Magáncélú internethasználat a munkahelyen

2017. november 6.

A munkahelyek jelentős hányadában a munkáltató erős informatikai kontroll alatt tartja a munkavállalók által a belső hálózaton vagy a külső hálózatokról elérhető adatok, információk körét. Más munkahelyeken szélesebb körben érhetők el az internetes tartalmak, ami a vállalati erőforrások felhasználásra vonatkozó belső szabályzattal egészül ki. Megint más munkahelyeken pedig nincs sem korlátozás, sem céges szabályzat. Az Emberi Jogok Európai Bírósága („EJEB”) egy friss döntésében azzal az esettel foglalkozott, amikor a munkavállaló a vállalti számítógépét magáncélúan vette igénybe.

Bővebben

Képmegosztás az interneten

2017. szeptember 18.

Ön rákeresett már a saját nevére az interneten? Milyen képeket ad ki a kereső ilyenkor? Osztott már meg képeket másokról a közösségi médián keresztül? Tudta, hogy akár százezreket is fizethet érte?

Bővebben

Kell-e internet előfizetési díjat fizetni a garanciális javítás alatt?

2015. február 6.

Hazánkban többnyire elég nehézkes a garanciális ügyintézés, sokan heteket, hónapokat várnak a készülék javítására, cseréjére. Meglepő, de sokan feledkeznek meg arról, hogy nemcsak a készülékért kell(ett) fizetni, hanem ahhoz szolgáltatási díj is kapcsolódik. Érdemes számba venni, mikor nem számlázhat a javítás időtartamára díjat a szolgáltató.

Bővebben

Közösségi média: mit tehetünk a sértő megnyilvánulásokkal szemben?

2014. november 8.

Egy frissen készült felmérés szerint a magyar lakosság internetet használó részének közel 90%-a regisztrált már valamilyen közösségi portálon, illetve a közösségi oldalakat használók 80%-a legalább havi rendszerességgel be is lép úgynevezett elektronikus profiljába.

Bővebben

„Eladom a sólymot, megveszem a sólymot!”: de adózni vajon mennyit fogok?

2014. október 6.

Napjainkban a használtcikk-kereskedelem ismét reneszánszát éli. Internetes oldalak sokaságán, bolhapiacokon, újságokban és számos egyéb fórumon adhatunk túl régi, megunt tárgyainkon. A használt cikkek értékesítésével elkerülhetjük a kényszerű lomtalanításokat, tároló helyeket szabadíthatunk fel és nem utolsó sorban egy kis kiegészítő bevételre is szert tehetünk.

Bővebben

Segítség, spam!

2014. június 2.

A mindennapjainkhoz hozzátartozik napi dolgainkat interneten keresztül, e-mailben intézzük. Sok esetben előfordul, hogy kéretlen e-maileket találunk a postafiókunkban, amelyek eltüntetése egyrészt időigényes, másrészt, amennyiben azok vírust tartalmaznak, akár tönkre is tehetik a számítógépet, vagy okos telefont.

Bővebben

Elhúzódó ügyintézés!

Ügyfelünk 2008. októberében az interneten és telefonon keresztül akarta módosítani fennálló internet és kábel tv szerződését kiegészítve a telefon előfizetéssel, illetve a kábel tv-t digitálisan kérte. A szolgáltatásnyújtáshoz szükséges bekötést a Szolgáltató ügyintézője 30 napon belül ígérte. Ügyfelünk, mivel a szolgáltató nem jelentkezett, érdeklődött december végén, választ nem kapott.

Bővebben

Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép