Ügyfélbeszámolók

Leszakadt klímaberendezés. Ki fizeti a cserét?

Ügyfelünk klímaberendezése egy erős viharban megsérült, ugyanis a szél a felső szomszéd erkélyéről kiemelt és felrepített egy asztalt, amely zuhanás közben letörte a külső egységet. A lakásbiztosító csupán a belső egység cseréjét támogatta, azonban tekintettel arra, hogy a belső egységgel kompatibilis külső egység a forgalomban már nem beszerezhető, a készülék használhatatlanná vált.

A teljes történet

Esettanulmányok

Fodrász tanulóként őt vágták meg!

Ügyfelünk lánya fodrász szakképző iskolai tanulmányai mellett a kötelező szakmai gyakorlati idejét egy fodrász szalonban töltötte. A jogszabályoknak nem megfelelő módon, neki kellett havonta meghatározott összeget fizetnie a gyakorlatért. 

A teljes történet


Barátom története

Kazup Zsolt

2004-ben kötöttünk először önöknél biztosítást, akkor még csak a család gépjárművére, azóta már családjogi komplex biztosításunk van. 

Igazából azonban nem is teljesen velünk kapcsolatos a történetem. Amióta van biztosításunk szinte minden barátomnak ajánlgatom, hogy milyen jó dolog is ez a mai világban.

Így történt, hogy egy nagyon jó barátom hosszas töprengés után persze, de rászánta magát, hogy kössön a frissen vásárolt használt gépjárművére D.A.S.-os biztosítást is. Kb. fél évre rá, észrevette, hogy az autó jobb eleje kezd rozsdásodni. Gondolta semmi gond hiszenaz átrozsdásodásra még garanciális volt az akkor 3 éves gépkocsija. Igen ám, de a szervizben mindenféle indokkal, úgymint "biztos törött volt" stb. szó szerint elhajtották. Amikor mesélte nekem a történetet akkor én megkérdeztem tőle, hogy miért nem hívja fel a jogi vonalat, hogy hátha van erre valami megoldás. Volt is.

A D.A.S. írt egy levelet a hivatalos márkaszerviznek, mire két héten belül berendelték a barátomat, és díjmentesen kijavították a kárt. Bár nekem még csak apró jogi tanácsokban voltak segítségemre, de köszönöm ezt a megnyugtató érzést amit önök biztosítanak nekünk, ügyfeleknek a mai - jogi útvesztőkkel teli - világban.


Kategóriák: Fogyasztóvédelem - Garancia

Címkék: kártérítés, összetört autó, autó, casco

Tovább az Ügyfélbeszámolók oldalra

Jogi problémája van?
Ilyen és hasonló esetekben is segít a D.A.S.

Kérjen visszahívást!

Előfordulhat, hogy a jogi háttér vagy a piaci helyzet megváltozása miatt a cikkben közölt információk már nem időszerűek. Az információk pontosságáért és hasznosságáért mindent megteszünk, de tartalmukért és felhasználásukért következményeiért felelősséget nem vállalunk.

Aktuális információkért vegye fel velünk a kapcsolatot!



Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép