Ügyfélbeszámolók

Parkolás közben tették tönkre az autómat

Zsolnay Gábor, Budapest

Egyik nap, mikor kinéztem az ablakon, láttam amint egy autós, parkolás közben nekitolat gépjárművemnek, majd elhajt. 

A teljes történet

Esettanulmányok

Ki a gondatlan?

Ügyfelünk egy üzletközpontban vásárolt, ez idő alatt autóját a parkolóházban hagyta, gondolván, hogy ott biztonságban tudhatja a járgányt.

A teljes történet


Áramszolgáltatás: azonnal meglettek a hiányzó papírok...

Ügyfelünk 2008 februárjától kezdődően próbálta elérni az egyik legnagyobb áramszolgáltató társaságnál, hogy balatoni nyaralójánál bekössék a mérőberendezést így az ingatlan áramellátása biztosított legyen. 

Sajnos igyekezete a rendszeres megkeresések ellenére eredménytelen maradt, így félő volt, hogy nyáron áram nélkül lesz kénytelen használni az nyaralót. A szolgáltató folyamatosan arra hivatkozott, hogy valamelyik alvállalkozója a szükséges papírokat nem bocsátotta rendelkezésükre, így ők lépni nem tudnak.

A D.A.S. - ügyfele megkeresésére - levélben szólította fel az áramszolgáltatót a kötelezettségei teljesítésére, illetve kötbér megfizetésére, aminek az lett az eredménye, hogy a levél kézhezvétele után azonnal felhívták az ügyfelet, hogy meglettek a papírok,és másnap bekötnék a mérőberendezést. Az ügyfél így tájékoztatta a D.A.S.-t a fejleményekről:

...csütörtökön felhívtak a (cég) ügyfélszolgálatáról, hogy megkapták az Ön levelét és az én korábbi panaszaimat is. Örömmel tájékoztattak, hogy "megkerültek a hiányzó iratok, így máris postázzák a hálózathasználati szerződést." Az ügymenet gyorsítása érdekében még aznap lementem a veszprémi ügyfélszolgálatra, kinyomtattattam a szerződést és helyben aláírtam. Tekintettel az előzményekre, sikerült egy soron kívüli időpontot egyeztetni a bekapcsolásra. Másnap (pénteken) megtörtént a bekapcsolás, így végre van áram a telken. Vélhetően válaszlevélben a DAS-nek is meg fogják írni a történteket.

Érdekesség, hogy a többi telekszomszéd nagy részének még mindig hiányoznak a szükséges iratok. Van, akinek az ügye már előbbre járt az enyémnél, de harmadszor jöttek ki rossz munkalappal bekapcsolást végezni. (Így ők azóta is áram nélkül vannak, minthogy a régi hálózatot viszont már hetekkel ezelőtt leszerelték).

Szíves közbenjárását köszönöm!

Az áramszolgáltató cég valóban megküldte a bocsánatkérésektől hemzsegő levelet, és a bejelentett kötbérigénynek is helyt adott, így ügyfelünk némi anyagi kárpótlást is kapott.


Kategóriák: Fogyasztóvédelem - Hibás teljesítés

Címkék: jogvédelem, kártérítés

Tovább az Esettanulmányok oldalra

Jogi problémája van?
Ilyen és hasonló esetekben is segít a D.A.S.

Kérjen visszahívást!

Előfordulhat, hogy a jogi háttér vagy a piaci helyzet megváltozása miatt a cikkben közölt információk már nem időszerűek. Az információk pontosságáért és hasznosságáért mindent megteszünk, de tartalmukért és felhasználásukért következményeiért felelősséget nem vállalunk.

Aktuális információkért vegye fel velünk a kapcsolatot!



Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép