Ügyfélbeszámolók

Balesetveszélyes csatornafedél

Ügyfelünk 2016. decemberében egyik este, sötétben közlekedett gépjárműjével. Az út során az egyik utcában az aszfalt egy nagyobb szakasza egy csatornafedél körül fel volt bontva. A balesetveszélyes helyet nem kerítették el, illetve nem táblázták ki. Ügyfelünk gépjárműjével belehajtott a felbontott részbe, és a gépjárműben a baleset következtében körülbelül 60.000,- Ft összegű kár keletkezett. A csatornafedél környékén az aszfaltot egy építkező cég bontotta fel, akinek kötelessége lett volna a helyszín biztosításáról, kitáblázásáról, elkerítéséről gondoskodni. 

A teljes történet

Esettanulmányok

Ön mit tenne, ha lakásfelújítása nem készülne el időben?

Ügyfelünk lakásának felújításával vállalkozót bízott meg. A megbízási díj 1.500.000 Ft volt. A vállalkozó a szerződés teljesítésével egyrészt késedelembe esett, másrészt némely munkálatokat hibásan végzett el. 

A teljes történet


Áramszolgáltatás: azonnal meglettek a hiányzó papírok...

Ügyfelünk 2008 februárjától kezdődően próbálta elérni az egyik legnagyobb áramszolgáltató társaságnál, hogy balatoni nyaralójánál bekössék a mérőberendezést így az ingatlan áramellátása biztosított legyen. 

Sajnos igyekezete a rendszeres megkeresések ellenére eredménytelen maradt, így félő volt, hogy nyáron áram nélkül lesz kénytelen használni az nyaralót. A szolgáltató folyamatosan arra hivatkozott, hogy valamelyik alvállalkozója a szükséges papírokat nem bocsátotta rendelkezésükre, így ők lépni nem tudnak.

A D.A.S. - ügyfele megkeresésére - levélben szólította fel az áramszolgáltatót a kötelezettségei teljesítésére, illetve kötbér megfizetésére, aminek az lett az eredménye, hogy a levél kézhezvétele után azonnal felhívták az ügyfelet, hogy meglettek a papírok,és másnap bekötnék a mérőberendezést. Az ügyfél így tájékoztatta a D.A.S.-t a fejleményekről:

...csütörtökön felhívtak a (cég) ügyfélszolgálatáról, hogy megkapták az Ön levelét és az én korábbi panaszaimat is. Örömmel tájékoztattak, hogy "megkerültek a hiányzó iratok, így máris postázzák a hálózathasználati szerződést." Az ügymenet gyorsítása érdekében még aznap lementem a veszprémi ügyfélszolgálatra, kinyomtattattam a szerződést és helyben aláírtam. Tekintettel az előzményekre, sikerült egy soron kívüli időpontot egyeztetni a bekapcsolásra. Másnap (pénteken) megtörtént a bekapcsolás, így végre van áram a telken. Vélhetően válaszlevélben a DAS-nek is meg fogják írni a történteket.

Érdekesség, hogy a többi telekszomszéd nagy részének még mindig hiányoznak a szükséges iratok. Van, akinek az ügye már előbbre járt az enyémnél, de harmadszor jöttek ki rossz munkalappal bekapcsolást végezni. (Így ők azóta is áram nélkül vannak, minthogy a régi hálózatot viszont már hetekkel ezelőtt leszerelték).

Szíves közbenjárását köszönöm!

Az áramszolgáltató cég valóban megküldte a bocsánatkérésektől hemzsegő levelet, és a bejelentett kötbérigénynek is helyt adott, így ügyfelünk némi anyagi kárpótlást is kapott.


Kategóriák: Fogyasztóvédelem - Hibás teljesítés

Címkék: jogvédelem, kártérítés

Tovább az Esettanulmányok oldalra

Jogi problémája van?
Ilyen és hasonló esetekben is segít a D.A.S.

Kérjen visszahívást!

Előfordulhat, hogy a jogi háttér vagy a piaci helyzet megváltozása miatt a cikkben közölt információk már nem időszerűek. Az információk pontosságáért és hasznosságáért mindent megteszünk, de tartalmukért és felhasználásukért következményeiért felelősséget nem vállalunk.

Aktuális információkért vegye fel velünk a kapcsolatot!



Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép