Ügyfélbeszámolók

Lelkiismeretes segítség

Takács Lajos Zsolt, Csénye

Egyik délután munkahelyem udvaráról szerettem volna kiállni.... A kapubejárón ki kellett járnom, hogy körül tudjak nézni, közlekedik-e valaki a járdán, vagy az úttesten.

A teljes történet

Esettanulmányok

Síút - hó nélkül

Ügyfelünk ausztriai síútra fizetett be pályaszállással. A befizetett héten sajnos nem volt természetes hótakaró a pályán, ezért az előre kifizetett pályabérletet ki sem adták a szervezők.

A teljes történet


Áramingadozási problémák

Ügyfelünk azzal a problémával fordult hozzánk, hogy az általa vásárolt garanciális mosógép már harmadik alkalommal romlott el. 

Az illetékes szervizzel egyeztettünk és kiderült, hogy nem a mosógép volt a hibás, hanem az ingatlanban nagymértékű áramingadozások voltak tapasztalhatók, véletlenszerű időpontokban, melynek hatására a mosógép védelmi funkciója bekapcsolt és nem engedte elindítani az eszközt. Ezek után az áramszolgáltatóval peren kívüli egyeztetést kezdeményeztünk, melynek eredményeként az áramszolgáltató vállalta a hálózaton tapasztalható hibák kijavítását, majd ezen vállalásának körülbelül két héten belül eleget is tett. 


Kategóriák:

Tovább az Esettanulmányok oldalra

Jogi problémája van?
Ilyen és hasonló esetekben is segít a D.A.S.

Kérjen visszahívást!

Előfordulhat, hogy a jogi háttér vagy a piaci helyzet megváltozása miatt a cikkben közölt információk már nem időszerűek. Az információk pontosságáért és hasznosságáért mindent megteszünk, de tartalmukért és felhasználásukért következményeiért felelősséget nem vállalunk.

Aktuális információkért vegye fel velünk a kapcsolatot!



Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép