Ügyfélbeszámolók

Hibás mosógép: javítás vagy csere?

Ügyfelünk vásárolt egy mosógépet, melyre biztosítást is kötött. A gép a megvásárlást követően rövid időn belül hibát jelzett, majd az első javítás után ugyanez a hiba időszakonként ismétlődő jelleggel felbukkant. A sokadik meghibásodás után és a biztosítóval folytatott eredménytelen egyeztetést követően Ügyfelünk Társaságunk segítségét kérte abban, hogy a hiba időről-időre történő javítgatása helyett új készüléket kapjon.

A teljes történet

Esettanulmányok

Kötelező felelősségbiztosítás III.

Ügyfelünk személygépkocsijával egy körforgalomba éppen behajtani készült, amikor egy teherautó hátulról nekiütközött és autóját totálkárosra törte.

A teljes történet


A korlátlan telefonálás lehetősége

Ügyfelünk lakossági előfizetést kötött az egyik hazai mobil szolgáltató népszerű tarifacsomagjára, amely a reklámok fő üzenete szerint a korlátlan telefonálás lehetőségét sugallja. Sajnos a korlátlanság a valóságban nem valósult meg, sőt, ennek ellenkezőjét tartalmazzák a - kevésbé reklámozott - általános szerződési feltételek. 

Ügyfelünk a tarifacsomag váltás követően hamarosan rádöbbent, hogy teljesen hamis kép alakult ki benne a szolgáltatás korlátlanságáról. Panaszát és kifogását a szolgáltató érdemben nem volt hajlandó kezelni, egészen addig, amíg Társaságunk és a fogyasztóvédelmi hatóság segítségével magyarázkodni nem kényszerült a szolgáltató a megtévesztő hirdetési feltételek miatt. Megkeresésünk nyomán rövid úton jelentős mértékű, kedvező tartalmú szerződésmódosítási egyezség született a felek között, aminek alapján Ügyfelünk az addigiakhoz képest sokkal alacsonyabb díjat fizet a tartalmában nem szűkített szolgáltatásért.


Kategóriák:

Tovább az Esettanulmányok oldalra

Jogi problémája van?
Ilyen és hasonló esetekben is segít a D.A.S.

Kérjen visszahívást!

Előfordulhat, hogy a jogi háttér vagy a piaci helyzet megváltozása miatt a cikkben közölt információk már nem időszerűek. Az információk pontosságáért és hasznosságáért mindent megteszünk, de tartalmukért és felhasználásukért következményeiért felelősséget nem vállalunk.

Aktuális információkért vegye fel velünk a kapcsolatot!



Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép