Ügyfélbeszámolók

Felmondás távolléti díj nélkül. Létezik ilyen?

Ügyfelünk határozatlan idejű munkajogi jogviszonyát munkáltatója felmondással megszüntette, emellett felmentette őt a munkavégzési kötelezettség alól a felmondási idő teljes tartamára. Majd Ügyfelünk kétségbeesetten fordult Társaságunkhoz, jelezve, hogy munkáltatója egy forintot sem fizetett neki a felmondási időre. 

A teljes történet

Esettanulmányok

Hibás mobiltelefon

Ügyfelünk azzal fordult hozzánk, hogy a vadonatúj, kereskedésből vett mobiltelefonja egy hét használat után meghibásodott. Visszavitte a kereskedésbe, ahonnan tovább küldték a forgalmazóhoz. A diagnosztika alaplap hibát jelzett, de az ügyfelünk három hét várakozás után sem kapta vissza egy hetes telefonját. Társaságunk megkeresésére, a kereskedéshez intézett felszólító levelünk hatására az ügyfelünk rövid úton kapott egy új telefonkészüléket, mivel az általa beküldött telefon nem volt javítható. Ügyfelünk elégedetten köszönte meg hathatós segítségünket, mely gyors, szakszerű mivolta miatt rövid úton elérte célját.

A teljes történet


A kis ember és a nagy hal története

Votisky András

A szerviznél azt mondták, ők kárügyet a *** Biztosító esetében nem intéznek, nekem kell rendeznem, de nekik fizessem ki a teljes javítási költséget.

Tavaly léptem be a D.A.S. jogvédelmi szervezetbe egyik ismerősöm javaslatára. Előtte is hallottam már róla, de miután többet megtudtam róluk, és közelebbről is megismerhettem a D.A.S.-t, sokkal magabiztosabb és határozottabb lettem az élet minden területén!

Igazából akkor erősítettem meg a szándékomat, amikor már féléves tagként történt velem egy baleset 2008. január 19-én. A másik fél hátulról belémjött és az autóm hátsó karosszériáját nagyon összetörte. Elismerte vétkességét, viszont magam kellett utánajárnom a kárügyemnek. A legközelebbi nyitva tartó szerviznél azt mondták, ők kárügyet a *** Biztosító esetében nem intéznek, nekem kell rendeznem, de nekik fizessem ki a teljes javítási költséget. Sajnos ez elég sokba került nekem, ráadásul még bérautót is kellett finanszíroznom a saját költségemre. Mikor kész lett az autó, az összes számlát, dokumentumot elküldtem a *** Biztosító központjába, de nem reagáltak. Ezek után írtam nekik egy levelet, hogy amennyiben nem kezdenek el foglalkozni az ügyemmel, a D.A.S Jogvédelmi Biztosítóhoz fordulok a jogaim érvényesítéséért. Ettől "megijedtek" és azonnal intézkedni kezdtek. Bekérték a hiányzó papírokat és gyors választ ígértek.

Eltelt 3 hónap, de csak nem jelentkeztek... Az én pénzem pedig már régóta benne volt a javításban. Ezt megunva megkerestem a D.A.S.-t, ahol azonnal felvették velem a kapcsolatot. Egy kedves jogászhölgy írt a *** Biztosítónak és bekéretett velem még hiányzó papírokat - amit a *** Biztosító kárügyintézője "elfelejtett" megtenni... 2 teljes hétig leveleztünk az ügyemben egymással, egyeztettünk, informálódtunk. Mindezt plusz kiadások NÉLKÜL!!!

Ezek után a *** Biztosító végre megígérte, hogy július közepéig fizetnek! És ez már biztos. Ezt sikerült a D.A.S.-nek kiharcolnia. Ha mindezt magam végzem, még félig se jutok el. Mert, ugye, a "kisember" az csak "kisember" a "nagy halak" számára!

Köszönöm D.A.S.! Azt hiszem, ennél jobb segítség nem is létezhet!


Kategóriák: Közlekedés - Közlekedési balesetek, Közlekedés - Kötelező biztosítás

Címkék: jogvédelem, biztosítás, kártérítés

Tovább az Ügyfélbeszámolók oldalra

Jogi problémája van?
Ilyen és hasonló esetekben is segít a D.A.S.

Kérjen visszahívást!

Előfordulhat, hogy a jogi háttér vagy a piaci helyzet megváltozása miatt a cikkben közölt információk már nem időszerűek. Az információk pontosságáért és hasznosságáért mindent megteszünk, de tartalmukért és felhasználásukért következményeiért felelősséget nem vállalunk.

Aktuális információkért vegye fel velünk a kapcsolatot!



Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép