Ügyfélbeszámolók

Veszélyes hivatás

Ipacs Norbert, Gyula

Tudni kell rólam, hogy én a D.A.S. munkatársa vagyok, mint tanácsadó. Egy pénteki nyári napon a tárgyalás befejeztével távoztam a házból. 

A teljes történet

Esettanulmányok

Sebességtúllépés

Ügyfelünk lendületesen haladt egy főúton, 90 km/óra sebességgel, amikor kikerült - egy, az út szélén félig lehúzódva parkoló - pótkocsis kamionszerelvényt.

A teljes történet


A kis ember és a nagy hal története

Votisky András

A szerviznél azt mondták, ők kárügyet a *** Biztosító esetében nem intéznek, nekem kell rendeznem, de nekik fizessem ki a teljes javítási költséget.

Tavaly léptem be a D.A.S. jogvédelmi szervezetbe egyik ismerősöm javaslatára. Előtte is hallottam már róla, de miután többet megtudtam róluk, és közelebbről is megismerhettem a D.A.S.-t, sokkal magabiztosabb és határozottabb lettem az élet minden területén!

Igazából akkor erősítettem meg a szándékomat, amikor már féléves tagként történt velem egy baleset 2008. január 19-én. A másik fél hátulról belémjött és az autóm hátsó karosszériáját nagyon összetörte. Elismerte vétkességét, viszont magam kellett utánajárnom a kárügyemnek. A legközelebbi nyitva tartó szerviznél azt mondták, ők kárügyet a *** Biztosító esetében nem intéznek, nekem kell rendeznem, de nekik fizessem ki a teljes javítási költséget. Sajnos ez elég sokba került nekem, ráadásul még bérautót is kellett finanszíroznom a saját költségemre. Mikor kész lett az autó, az összes számlát, dokumentumot elküldtem a *** Biztosító központjába, de nem reagáltak. Ezek után írtam nekik egy levelet, hogy amennyiben nem kezdenek el foglalkozni az ügyemmel, a D.A.S Jogvédelmi Biztosítóhoz fordulok a jogaim érvényesítéséért. Ettől "megijedtek" és azonnal intézkedni kezdtek. Bekérték a hiányzó papírokat és gyors választ ígértek.

Eltelt 3 hónap, de csak nem jelentkeztek... Az én pénzem pedig már régóta benne volt a javításban. Ezt megunva megkerestem a D.A.S.-t, ahol azonnal felvették velem a kapcsolatot. Egy kedves jogászhölgy írt a *** Biztosítónak és bekéretett velem még hiányzó papírokat - amit a *** Biztosító kárügyintézője "elfelejtett" megtenni... 2 teljes hétig leveleztünk az ügyemben egymással, egyeztettünk, informálódtunk. Mindezt plusz kiadások NÉLKÜL!!!

Ezek után a *** Biztosító végre megígérte, hogy július közepéig fizetnek! És ez már biztos. Ezt sikerült a D.A.S.-nek kiharcolnia. Ha mindezt magam végzem, még félig se jutok el. Mert, ugye, a "kisember" az csak "kisember" a "nagy halak" számára!

Köszönöm D.A.S.! Azt hiszem, ennél jobb segítség nem is létezhet!


Kategóriák: Közlekedés - Közlekedési balesetek, Közlekedés - Kötelező biztosítás

Címkék: jogvédelem, biztosítás, kártérítés

Tovább az Ügyfélbeszámolók oldalra

Jogi problémája van?
Ilyen és hasonló esetekben is segít a D.A.S.

Kérjen visszahívást!

Előfordulhat, hogy a jogi háttér vagy a piaci helyzet megváltozása miatt a cikkben közölt információk már nem időszerűek. Az információk pontosságáért és hasznosságáért mindent megteszünk, de tartalmukért és felhasználásukért következményeiért felelősséget nem vállalunk.

Aktuális információkért vegye fel velünk a kapcsolatot!



Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép