Ügyfélbeszámolók

Törött telefont hozott a szállító

Ügyfelünk mobiltelefont rendelt interneten keresztül. Mikor Ügyfelünk kibontotta a csomagolást észlelte, hogy a telefon kijelzője törött. Az eladó vállalkozás a szállítóra, míg a szállító az eladóra hivatkozással elutasította Ügyfelünk kicserélés iránti igényét.

A teljes történet

Esettanulmányok

Repülő tárgy

Ügyfelünk gyanútlanul autózott egy alsóbbrendű úton, amikor is az előtte haladó teherautó felől hirtelen valamilyen nagyobb tárgy repült felé és behorpasztotta a jármű motorháztetőjét, valamint megrepesztette a szélvédőt. 

A teljes történet


A fuvarozó cég és az antik bútor esete

Ügyfelünk antik bútort kívánt eladni interneten keresztül. Talált is vevőt, így Ügyfelünk a bútor szállításával megbízott egy fuvarozó céget.

A szállítás során azonban a bútor mellett egy légtérben súlyos gépeket szállítottak, a bútor sérülése így elkerülhetetlen volt. A fuvarozó céggel szemben amiatt indítottunk eljárást, mivel a fuvarozás során nem járt el gondosan. Peres eljárásban egyezséget kötöttünk, mivel a fuvarozó cég elismerte a felelősségét. A bekövetkezett káron túl a felmerült eljárási költségeket kifizetését is vállalta.


Kategóriák: Fogyasztóvédelem

Tovább az Esettanulmányok oldalra

Jogi problémája van?
Ilyen és hasonló esetekben is segít a D.A.S.

Kérjen visszahívást!

Előfordulhat, hogy a jogi háttér vagy a piaci helyzet megváltozása miatt a cikkben közölt információk már nem időszerűek. Az információk pontosságáért és hasznosságáért mindent megteszünk, de tartalmukért és felhasználásukért következményeiért felelősséget nem vállalunk.

Aktuális információkért vegye fel velünk a kapcsolatot!



Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép