Ügyfélbeszámolók

Késik a repülő. Kaphatok kártérítést?

Ügyfelünk járata több mint 3 órás időtartamot késett. Ügyfelünk azért fordult Társaságunkhoz, hogy megvizsgáljuk, hogy jogosult-e kártérítésre. A vonatkozó uniós rendelet és joggyakorlat értelmében megalapozottnak találtuk a kártérítési igényt, melyet bejelentettünk a légitársaság számára. 

A teljes történet

Esettanulmányok

Statiszta szereplés

Ügyfelünk lánya statiszta szereplés miatt regisztrált személyesen egy stúdióban, ahol a regisztrációs díj felét megfizette. A felek írásban rögzítették, hogy a regisztráció 5db mellékelt fényképpel érvényes.

A teljes történet


A D.A.S.-nek híre van

Belényesi Lívia, Pécs

Alig három perce álltunk, amikor egy autó egy időközben megüresedő helyre bekanyarodva, majd onnan kitolatva próbált megfordulni az igen szűk helyen.

Ennek az lett a vége, hogy a forgolódó autó jobb hátulja találkozott a mi autónk bal hátsó ajtajával... 

Gondoltuk, mindenkinek jobb, legalábbis kevésbé macerás, ha megegyezünk, kifizetik a kárt, és el van felejtve az egész. Mondták, hogy most nincs náluk pénz, menjünk el holnap hozzájuk, ott majd odaadják. Másnap a férjem egy rendőr barátjával elment a megadott címre, ... onnan pedig a rendőrségre feljelentést tenni, mert természetesen nem fizettek.

A rendőrségi eljárás során kiderült, hogy az autóra nem fizettek kötelező biztosítást, nem azoknak a tulajdona, akik ott voltak vele, nem ismerték a sofőrt, akinek mellesleg nem volt jogosítványa. Így saját biztosítónk vette fel a kárt és a kárigényt továbbította a MABISZ felé. Azt tudtuk, hogy a MABISZ nem fog hamar fizetni. Egymás után küldözgették a leveleket, hogy az ügy folyamatban van, de hol ilyen hol olyan irat hiányára hivatkozva nem fizettek. ... Ekkor már kb. fél éve húzódott az ügy. Elfogyott a türelem, így párom közölte a vonal túlsó végén beszélő emberrel: Rendben, akkor ettől a pillanattól a D.A.S. ügyvédeivel fognak tárgyalni az ügyben. ... Még aznap délután érkezett egy sms a férjem telefonjára, hogy az összeget átutalták. Bár, mint kiderült a D.A.S.-nek közvetlenül nem, csak közvetve volt köze az ügyhöz, tulajdonképpen mégis az Ő közbenjárásukkal jutottunk majd félév után a pénzünkhöz. Tanulság az esetből - legalábbis számomra: A D.A.S.-nek híre van!


Kategóriák: Közlekedés - Casco, Közlekedés - Parkolás

Címkék: kártérítés, összetört autó, autó, casco

Tovább az Ügyfélbeszámolók oldalra

Jogi problémája van?
Ilyen és hasonló esetekben is segít a D.A.S.

Kérjen visszahívást!

Előfordulhat, hogy a jogi háttér vagy a piaci helyzet megváltozása miatt a cikkben közölt információk már nem időszerűek. Az információk pontosságáért és hasznosságáért mindent megteszünk, de tartalmukért és felhasználásukért következményeiért felelősséget nem vállalunk.

Aktuális információkért vegye fel velünk a kapcsolatot!



Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép