Ügyfélbeszámolók

Nem fizetik vissza a termék vételárát? Mit tehet?

Ügyfelünk interneten vásárolt egy televíziókészüléket. A kiszállítás napján azonban munkahelyéről  sajnos elbocsátották. A változás miatt úgy döntött, mégsem engedheti meg magának az új TV-t, így a jogszabályok szerinti 14 napos, indokolási kötelezettség nélküli elállási jogával élt. A TV-t visszaküldte, azonban hiába várta a vételár visszautalását. 

A teljes történet

Esettanulmányok

Kölcsönszerződés

Ügyfelünk gépkocsija egy idegenhibás közlekedési balesetben totálkáros lett.

A teljes történet


A D.A.S. biztonságot kínál és bátorságot ad!

Bajka Botond

Egy 14 éves Opel Corsa-m van, 2006 tavaszán vásároltam. Mindig márkaszervizbe viszem és mindig ugyanoda. 2007 tavaszán jeleztem, hogy a motortérben hűtővíz-szivárgás van.

Megvizsgálták, megállapították, hogy bizonyos tömítéseket ki kell cserélni. ... A csere után a szivárgás nem szűnt meg,viszont annyira vészesnek sem tűnt. Pár hónap múlva mikor olajcserére bevittem az autót, jeleztem ismét a hibát. Akkor egy másik tömítést cseréltek ki.

Csak nem szűnt meg a szivárgás. 2007 szeptemberében ismét bevittem az autót olajcserére (...). Most is jeleztem, hogy hűtővíz-szivárgás van a motortérben. Megvizsgálták és közölték, hogy a gyertya mellett egy alkatrész megrepedt (a hengerfej), ezért szivárog.Természetesen kijavítják, viszont a munkadíj miatt sokba fog kerülni. Ugyanis a tavasszal végrehajtott munkát (tömítések cseréje) ismét végre kell hajtani, azzal a különbséggel, hogy a tömítések alatt található alkatrészt is kicserélik.

Ez már sok volt, itt elszakadt a cérna. ... A szerviz vezetője arra hivatkozott, hogy a futott kilométerek miatt elképzelhető, hogy ez egy új hiba. Ebben nem értettem egyet vele, hiszen én ugyanazt a tünetet jeleztem a szerviznek mind a három alkalommal.

Mikor már úgy tűnt, hogy nem tudunk megegyezni, megemlítettem, hogy az autóm ablakán lévő DAS matrica azt jelzi, hogy DAS jogbiztosításom van. És véleményem szerint olcsóbban megússza a szerviz, ha az általam javasolt egyezséget elfogadja, mintsem, ha én, a DAS segítségével, jogi úton hajtanám be ugyanezt a díjat. ... Ez esetben a DAS név kb. 70.000 Ft-nak megfelelő munka- és alkatrész díjának megtakarítását hozta. Viszont ha, nem lett volna DAS biztosításom, nem hiszem, hogy sikerrel jártam volna. De az is lehet, hogy nem is mertem volna ezt megtenni. A reklamációm süket fülekre talált volna, és végül valószínűleg le kellett volna nyelnem a mérgem és a többletköltséget.

És ami még fontos, ez az összeg több mint az éves DAS biztosítási díjam. Így azt is mondhatom, hogy a DAS jogbiztosításba fektetett összeg is messzemenően megtérült.


Kategóriák: Fogyasztóvédelem - Garancia, Fogyasztóvédelem - Szavatosság

Címkék: kártérítés, jótállás, szervíz

Tovább az Ügyfélbeszámolók oldalra

Jogi problémája van?
Ilyen és hasonló esetekben is segít a D.A.S.

Kérjen visszahívást!

Előfordulhat, hogy a jogi háttér vagy a piaci helyzet megváltozása miatt a cikkben közölt információk már nem időszerűek. Az információk pontosságáért és hasznosságáért mindent megteszünk, de tartalmukért és felhasználásukért következményeiért felelősséget nem vállalunk.

Aktuális információkért vegye fel velünk a kapcsolatot!



Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép