Ügyfélbeszámolók

Ki a hibás?

Gémes Ferenc

Ez a büntetés a munkahelyem elvesztését jelentette volna, hiszen jogosítvány nélkül a munkáltatóm nyilván nem alkalmazott volna tovább!

A teljes történet

Esettanulmányok

Elhúzódó ügyintézés!

Ügyfelünk 2008. októberében az interneten és telefonon keresztül akarta módosítani fennálló internet és kábel tv szerződését kiegészítve a telefon előfizetéssel, illetve a kábel tv-t digitálisan kérte. A szolgáltatásnyújtáshoz szükséges bekötést a Szolgáltató ügyintézője 30 napon belül ígérte. Ügyfelünk, mivel a szolgáltató nem jelentkezett, érdeklődött december végén, választ nem kapott.

A teljes történet


100 ideges és 1 nyugodt ember

Fata László, Nagykanizsa

2005. szeptember 21-én reggel egy automata parkolóházban hagytam az autómat. Ez egy olyan rendkívül modern szerkezet, ahol egy boxban parkolom le a járművet...

... és egy számítógépes rendszer elrejti valahova a föld alá, majd amikor elvinném, újra előhozzák onnan.

Ez első ránézésre nagyon jó ötletnek tűnt, hiszen a belvárosban egy nagyon biztonságos helyen hagytam az autómat. ... Amikor visszaértem már mintegy 30 ember várakozott az autójára.

Mint megtudtam műszaki hiba miatt a rendszer nem tudta kiadni az autókat. Több mint 100 autó rekedt a parkolóházban. ... Voltak akik az üzemeltetőt szidták, voltak akik felajánlották segítségüket a rendszer javításához. Én felhívtam a D.A.S.-t. Szerda este 7-kor teljesen pontos eligazítást kaptam, mit kell tennem: Vetessek fel jegyzőkönyvet a történtekről. ... Ha gond van, ezek alapján később a D.A.S. tudja intézni az ügyemet.

A diszpécserpultnál szerencsére nagyon korrekten álltak a dologhoz. Első kérésemre már kaptam is a jegyzőkönyvet, ... majd hívtak nekem egy taxit, ami hazahozott Nagykanizsára. ... Jó, hogy biztos lehettem abban, hogy szükség esetén lesz aki intézkedik az ügyemben. Így bárki említette, hogy majd bottal üthetem a pénzem nyomát - "van jogvédelmi biztosításom" - válaszoltam. ... Rájöttem, hogy a D.A.S. akkor is jól jön a családban, ha nincs szükség komoly problémák megoldására.


Kategóriák: Közlekedés - Parkolás

Címkék: jogvédelem, parkolási per, parkolási feljelentés

Tovább az Ügyfélbeszámolók oldalra

Jogi problémája van?
Ilyen és hasonló esetekben is segít a D.A.S.

Kérjen visszahívást!

Előfordulhat, hogy a jogi háttér vagy a piaci helyzet megváltozása miatt a cikkben közölt információk már nem időszerűek. Az információk pontosságáért és hasznosságáért mindent megteszünk, de tartalmukért és felhasználásukért következményeiért felelősséget nem vállalunk.

Aktuális információkért vegye fel velünk a kapcsolatot!



Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép